atom

Madagaszkár 2 - megnéztük

2008.11.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Madagaszkár 2 - megnéztük Tovább

Vasárnap délután egy kis kikapcsolódás gyanánt elmentünk Zsóttiékkal moziba, hogy megnézzük a Madagaszkár 2-t. Az első részben és a karácsonyi kisfilmben annyira megszerettem a pingvineket, hogy azóta is ott vírítanak papírból kivágva a hűtőmön (bátyám hűtőjén meg nagyban, amit én rajzoltam:)).
A folytatás szerintem sokkal jobb lett, az első résznél. Az elsőben nem bírtam annyira a karaktereket, Alexet, az oroszlánt, meg kifejezetten mellékszereplőnek tekintettem. Most más a véleményem. Igazság szerint tetszettek a karakterek és a szerepük is. Szerintem jól összehozták ezt az animációt. Az első percben már kapunk egy ütős poént, igazándiból sokszor nevettem önfeledten, bár lehet, hogy csak a nézőtéren lévő sok-sok gyerekkacaj ihletett.
Negatívumokat most nem is sorolnék fel. Még a poénok hatása alatt vagyok kicsit. Egy-két érdektelen vagy hülye jelenet azért ebbe a részbe is került. Van egy érdekes szerelmi szál, ami furcsa volt... Remélem a gyerekek nem gondolják tovább illetve a Madagaszkár 3-ban (ha lesz), nem fogják továbbálmodni azt a szálat a rendezők. Elég pszicho volt feldolgozni a Shrekben a faji különbségeket.
A trailerben és mindenhol nagyrészt reklámozott jelenet, a repülés a pingvinek vezette géppel:

A moziban mondjuk jobb volt, mint itt kicsiben, ilyen sötéten....

Aztán volt egy másik kafa jelenet, méghozzá Moto-Moto kilógó szemöldöke a víz alól, ami az alábbi videó elején látható:D


Szóval javaslom, aki teheti nézze meg!

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr55786734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2008.11.25. 07:22:26

De jó neked!
Marcival a múlt héten néztük meg újra az előző részt.

lesifotos · http://lesifotos.blog.nyugat.hu 2008.11.27. 10:00:01

Mivel tudom, hogy Wall-e rajongó vagy, ezért küldök egy kis videót péntek délelőtti kikapcsolódás gyanánt:

www.myvideo.de/rdir?id=209839008&pd=1227740400&rg=100&ot=2&oi=5453517&lp=1&istl=0&url=http://www.myvideo.de/watch/5453517

Csak azoknak érdemes megnézni, akik látták a Wall-e-t.

lesifotos · http://lesifotos.blog.nyugat.hu 2008.11.27. 10:09:19

Ó, b+.
Hiszen még csak csütörtök van...

Mea culpa.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.27. 17:14:05

ÓÓÓ! Köszi-köszi! Nem is tudtam, hogy csináltak kisfilmet (bár Pixarra jellemző). Nagyon tetszett! És aki nem látta a Wall-E-t, annak nem fog annyit mondani Burn-E kisfilmje... Szerencsére én láttam (3-4-vagy 5ször?!) :DDD

Pepepupu · http://www.ilyesmi.blog.hu 2008.11.30. 11:47:31

Huh én is néztem a Madagaszkár 2-őt...hihetetlenül jó! Azóta nem tudok megszabadulni a travelling song-tól meg az alex on the spot betétdaloktól:D:D:D

Törzsvendég:-) 2008.12.28. 08:18:12

És ezt láttad?Imdom és az általad felsorolt össze mesét,animációt rajz és gyurmafilmet.:-)
www.kecskefeszek.hu/_muviz/videok.php/filmek/a-madagaszkar-pingvinjei-karacsonyi-kuldetes.html

Törzsvendég:-) 2008.12.29. 07:05:41

@--Atom--:
Hát ez nagyon jó!Hasonlóképpen.A Pingvinek vándorlását láttad?Eszméletlenek.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.12.29. 17:10:56

@Veréb75: Nem csak láttam, hanem megvettem dvd-n is a vándorló pingukat:)
süti beállítások módosítása