atom

Critical Mass Szombathely - promo

2008.09.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Critical Mass Szombathely - promo Tovább

Na ez jó érzés:) Amikor kapok egy levelet, hogy légyszí tedd ki a blogodra a plakátot a hétfői tekerésről:) Látszik, hogy reklámértékem van:) Vagy a több helyen többen látják az alapelv. Mindegy, kiteszem, ha már én is ott kerekezem majd hétfőn a remélhetőleg tömegben. Amúgy is a google szereti a blogom, úgyhogy páran biztos rálelnek majd az infóra. Apropó, van olyan olvasóm aki ott lesz? Már csak úgy kiváncsiságból...



Ma egyébként Osztrákiában vagyok hőlégballonos fesztiválon, remélem hőlégballont is látok majd, meg jól érzem magam:) Majd beszámolok róla:) Ágyő!

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr27672353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.09.20. 20:52:05

ha nem lesz eső, és nem lesz 10 foknál hidegebb én kimegyek. csak le kéne mosni a biciklit, mert 30 kiló sár van rajta :D

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.21. 12:02:34

Nah fasza... Akkor majd találkozunk lehet, de szólj, mert még élőben nem láttalak:P
Jelenleg torokfájással és folyó orral fekszem otthon. Megfáztam a ballonfesztiválon, de azért menni szeretnék én is, max sálban leszek:P
süti beállítások módosítása