atom

Körkérdés a falfestményről

2008.09.13. 07:05 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Körkérdés a falfestményről Tovább

Szombathelyen található Közép-Európa legnagyobb történelmi témájú falfestménye. A festmény 25 részletben dolgozza fel a város történetét az alapítástól napjainkig. Kiváncsi voltam hányan ismerik a képet, ezért körbekérdeztem az utcán.

Már egy ideje foglalkoztatott ez a kérdés, hogy vajon mennyire ismerik az emberek a azt az 1006 négyzetméteres festményt, amely kissé eldugott helyen található a Fő tér mellett a Könyvudvarban. Én sem tudtam létezéséről, egyszer arra sétáltam, amikor valami kiírás vagy nem is tudom mi alapján betévedtem a parkolóba, majd felemeltem a fejem s bámultam a 68m x 14,8m-es falfestményre.



A cikk folytatódik ide kattintva (vagy megtalálható a vaskarika.hu-n)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr39660852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása