atom

Filmekről röviden 3. - amiket nemrég láttam

2008.08.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Filmekről röviden 3. - amiket nemrég láttam Tovább

Kung Fu Panda
A bemutató alapján kicsit másra számítottam, nem a sablonos kung-fu sztorira. Persze a sablon mellett még helyet kap az okítás is, így lesz egy vígjátékként induló tanmese ebből az animációból. Nem volt rossz, nem húznám le, hisz tetszett, csak nem vártam a várhatót, a 80-as 90-es évek kung-fu-karate s egyéb akciófilmjéeiben is látható sablont. Azért jó lett a sablon felhasználása, sok a poén, megkedveljük a karaktereket (személy szerint még a gonosz karaktert is csíptem:P). Az egészből persze lejön az okulás rész is, úgy vagy jó, amilyen vagy, használd ki az erősségeidet (ezesetben a kaja utáni vágyat), stb, stb... Érdemes ezt is megnézni, hisz nagyon ügyeltek a látványra s nemcsak a háttereknél (mint a Hihetetlen családban).

Sok éve edző kung-fu állatok helyett a négyballábas panda lesz majd a főharcos, akit eleinte a társai utálják, aztán persze megszeretik. A kung-fu mester, az öreg, hosszúbajuszú öreg, meg akarja leckéztetni, majd kitanítja a harcművészet csínnyát-bínnyát. Aztán jön a gonosz, akit sem a kung fu csapat, sem a főmester nem tud legyőzni, csak a Panda, szóval értitek miért sablonos:P


Alvin és a mókusok
Ez a film nem nekem való, hiába néztem az Alvin és a Mókusok rajzfilmváltozatát kölyökkoromban. Ez tipikus kisgyerekeknek szóló film, egyszerűbb poénokkal, a részemről annyira nem favorizált "unreális" élethelyzetekkel, szituációkkal és végig vékonyhangú énekléssel/beszéddel. Valahol a Garfield 2 és Scooby Doo jutott róla eszembe, azokért sem voltam annyira oda. Na de mindegy, ha lehet, akkor inkább a Wall-E nézzék meg a kölykök a moziban amíg vetítik:P

A három éneklő kismókus erdejét kivágják, bekerülnek a nagyvárosba, összehaverkodnak egy dalszerzővel, világsláger az első számuk, mindenki imádja őket, rumliznak a dalszerzőnél, félreértés, elköltöznek a gonosz kiadóhoz, sztárság-hajtás-rabság, a végén persze minden jóra fordul és a dalszerzőnek "mókusok apukájának" becsusszan a szőke fotós csaj. Happy End...

Terhelt Terkel
Szövegét és sztoriját tekintve nem gyerekeknek készült ez az animáció. Biztos az a bajom, hogy nem tudok elvonatkoztatni vagy nem vagyok túl objektív. Szerintem szar volt. Végignéztem, kicsit még érdekelt is, hogy mi lesz a végén, de közben utáltam a szereplőket, a grafikai megvalósítást, Terkel szinkronjától és karakterétől a falat kapartam, soroljam még? Nem tudom kik e film célcsoportjai, nekik ajánlom, de másnak nem nagyon.

Terkel családja nem figyel rá kellően oda, soha nem hallgatják meg. Folyamatosan szivatják, míg véletlenül az öngyilkosságba kergeti az egyik dagi osztálytársát brahiból (aki szerelmes volt belé), majd megtartva lazaságát a szekálói előtt majdnem elveszti legjobb barátját. A film elején osztályfőnökük is meghal, új osztáylfőnökük egy állatvédő meleg, legalábbis a karakter és a szinkron kicsit ezt sugallja. Terkelt valaki üldözni kezdi és meg akarja ölni...

 További, filmekről alkotott véleményeim ide kattintva.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr7602062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Garai Gábor 2008.08.15. 17:10:37

Kérem a "kung fu" pandát kiváncsi vagyok rá, igaz szerintem jobban hasonlít azon a képen mint aki most menekült az elme osztályról.
süti beállítások módosítása