atom

*megjegyzés* - Balcsira mentem, de nem szívtunk

2008.07.22. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
*megjegyzés* - Balcsira mentem, de nem szívtunk Tovább

Egy bejegyzés erejéig megemlítettem a pénteken elérhető időjáráselőrejelzések láttán, hogy ismét eső várhat majd minket a szokásos évi nyaralásunkon. Nos nem várt, sőt!
Szombaton már reggel hatkor kimentem a partra és elandalogtam az élet dolgain. A nap beragyogta az alig-alig fodrozódó víz felszínét, ezzel fókuszált lézerhez hasonlóan kiégetve a látóidegeimet, ha arra mertem nézni. Ketten voltak rajtam kívül a parton e korai órákban, illetve volt még úgy 5-10 pecás is, de ők a nádasban és a mólón küzdöttek a botjaikkal.
Társaságilag ha jól emlékszem délben szedegettük össze magunkat a nyaralóban, reggeli-kávé-cigi-stb után strandoltunk (persze, hogy napozásra tiltott időben), nem is tudom, hogy abban az időszakban az ABC betűiből hányféle UV előtagos sugár érte bőrünket. Az már nem is kérdéses (vagyis inkább egyértelmű), hogy leégtem. A hátam fáj, a hasam vörös, de még a kislábujjam is piroslik:P Most egy nagy homárra hasonlítok, bár már egy árnyalatnyit csökkent a színem...
Nagyon szép dolog az kérem szépen amikor Balcsira mész és tévednek az esős előrejelzések, csak az a gond ezzel, hogy szinte 0 volt a nyári készültségem, se naptej, se kalap, csak várható leégés. Na mindegy, egy jót nyaraltunk, vagyis idén is eltöltöttünk pár vigyorral tarkított napot a barátokkal, már hiányzott a "balcsizás":)
Nah megyek is nekidőlni az ajtóknak és feküdni a földre, mert a hideg nagy felületekkel való érintkezésre most valamiért sokkal jobban vágyom:P

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr77579161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsozso82 2008.07.22. 08:27:21

Atom! Köszönjük ismételten ezt a hétvégét! Végre az idő is kitett magáért! Minden szuper volt! Na és az a lángos.... :-) Zsolti & Viki

pankeey 2008.07.22. 09:33:49

jo a kep

Atom · http://atom.blog.hu 2008.07.23. 22:32:05

A lángos? ... forog a gyomrom még most is:P "Ez az igazi lángos! Ebben nincs krumplipor!" - hát én azt mondom, hogy: KRUMPLIPORT MINDENKINEK!:P
köszönöm a képdícséretet pankeey, igyekeztem komponálni:)

Tommi 2008.07.24. 22:59:45

Atom, ha legközelebb a Balcsira mész és esetleg be tudsz ugrani Ajkára, akkor hívj fel és átadhatnád a Passat-ot, de ha addig még mész Oberwart-ba és találsz más kisautókat is, azokat is átadhatnád majd...

zsozso82 2008.07.25. 12:31:44

Hát szerintem is Krumpliport mindenkinek!!! Ha még "pityókás" állapotban is szar, az tényleg SZAR!!!
süti beállítások módosítása