atom

*megjegyzés* - diáknapolás

2008.05.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
*megjegyzés* - diáknapolás Tovább
Diáknapozunk, diáknapozunk kérem-szépen...
Ezt a bejegyzést most nem épp konszolidált állapotban írom (be vagaoyoky)... ...magyarul be vagyok csiccsentve, két-három szavanként javítok, mert félreütöm a billentyűket:P A háttérben Kaukázus: Szalai Éváját hallgatom épp másodszor. Szóval mennek a programok, sokat vagyok kint a diáknapokon (egész nap), általában úgy jön ki az időbeosztás, hogy nincs már értelme hazamennem:S
Kedden kimentem déluán háromkor, aztán kicsit elnyúlt az este, négyre értem haza. Kilenckor ébredés, aztán 11kor már kint fényképezgettem. Egy órakor megérkezett Gabi, majd megörökí
Kicsit fáradtan pötyögök itt zuhanyzás után a konyhában, tudtam volna még aludni. Nincs mese, 11re már megyek is vissza ahogy elnéztem a mai programtervezetet ma sem jövök haza napközben, majd csak este. Hogy hánykor, az megint rajtam illetve a hangulaton múlik majd:P
Szerdán megjött a Garai nemzedék másik csúcspéldánya, a Doktor Úr és kilövettük magunkat azzal a katapultálós izével, amit tegnap még csak felállítottak, de nem üzemeltek be (Edittel is kipróbáltam)...  (Szalai Éva harmadszor)
Jesszus, elaludtam könyökölve... Szóval lesz katapultos-videós bejegyzés is, de most megyek aludni...... ... Elalztom  a gép előtt

...

JAVÍTÁS
Megnéztem reggel, hogy mit írtam este... Szörnyűlködöm a zavaros fogalmazáson és elírásokon. Címkéket sem adtam hozzá:P
"be vagaoyoky" - gondolom "vagyok" szó akart lenni
"déluán" - délután
Kétszer írom le, hogy Gabi jött. Ami valójában igaz, mert délben érkezett illetve délután visszajött.
"megörökí" - megörökítette Ádi, ahogy katapultálunk
"Kicsit fáradtan pötyögök itt a... ...hangulaton múlik majd:P" - ezt még tegnap írtam reggel, nem is tartozik ide, csak nem fejeztem be és gondolom az elmentett vázlatból elfelejtettem kitörölni.
"Elalztom" - elalszom
Azt hiszem többször nem kéne "bebaszcsizva" blogolni, nem nagyon megy:P
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr41457943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi 2008.05.08. 09:00:44

Nem tudom, mit hoz még a jövő, de alakulgat a májusi "hónap bejegyzése" díj...

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2008.05.08. 09:09:41

Bocsi, hogy tegnap már nem tudtam visszatérni a köreitekbe. :( A Doktor Úr valóban csúcspéldány, imádom nagyon! :pirul: :)

Pappa 2008.05.09. 02:10:19

jól eltűntél,na:(

Tommi 2008.05.09. 05:55:37

Ejnye Atom! Bebaszcsizva blogbejegyzést írni...

Dia 2008.05.09. 09:17:21

Nem olyan vészes ez... vagyhát..
De legalább írt!!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.05.09. 14:00:07

Ez az... Legalább publikálódott valami "őszinte", és nem tört meg a megjelenési sűrűség:P
süti beállítások módosítása