Nem tudom, hogy hány órát tanulhat egy hallgató egy nap, de azt hiszem, hogy a tegnapi napot végiggondolva nem igazán hallgatnak az oktatásszervezők azokra a statisztikákra, amelyek sokkal kevesebb óraszámot tartanak hatékonynak.
Persze közrejátszik a tegnapi vontatott agyhaláltusámban az is, hogy 3,5-4 órát sikerült aludnom előtte való éjszaka, mert szorgalmas Mozibuzi műsorvezetőként megnéztem félig a Sweeney Toddot. Órai elalvásaimról képpel sajnos nem tudok szolgálni, mert a csoport ügyeletes paparazzijaként engem tartanak számon és magamat nem sűrűn fotózom, de egy régebbi képet azért találtam, annak idején a koleszban délután elaludtam ülve a széken, egykori szobatársaim szerint bő fél órát szundikáltam békésen. Nos igen, így is tudok aludni, bár egyszer még a zuhanyzóban is sikerült elaludnom a falnak dőlve pár pillanatra:P
Az alvási szokásaimról egyébként egy szép animált giffel tarkított bejegyzést már olvashattatok:P
Nos kezdés 7:00-kor, első óra - alkalmazott társadalomelméleti ismeretek, 7:45-ig tart. Aztán 9:00-től médiagyakorlat 10:30-ig. 11:00 órától 12:30-ig PR alapok, 13:00-tól három 15 perces szünettel megszakítva 17:30-ig német óra, utána pedig 17:45-től 18:45-ig Vezetési ismeretek. Összességében 8,5 órát töltöttem tanteremben ücsörögve, ez így annyira nem is tűnik soknak, de az, hogy lényegében 12 órát voltam suliban, kicsit kifárasztott. PR-en kezdődött a bólogatás, egyre érdekesebb dolgok jelentek meg a jegyzetemen, az egyik pillanatban erre a mondatra riadtam fel: "Erre a kérdésre válaszoljon Antal, Ő úgyis újságírói vénával rendelkezik, és nem is akármilyennel. Belőle biztos lesz valaki." - mint ahogy az idézeten is látszik a dícséretemre szó szerint emlékszem, és köszönöm szépen, nagyon jól esett!:) Az egyetlen kis galiba, hogy a kérdés nem volt már ilyen tiszta:P Passzoltam...
Aztán a német órán borult ki a bili, amikor kikapcsolt az agyam és nem tudtam sem írni, sem gondolkodni. Amíg mások 5-6 mondatot leírtak, én krix-krax-okkal és számomra ismeretlen karakterekkel csak 1-1,5 sort tudtam a papírra vetni. Azt már csak megemlítem, hogy a tanárnő az ablakon át való kihelyezésemet helyezte kilátásba, hisz 20-adjára sem jutott el az agyamig, hogy az ige a mondat végén van:P
Idézném egyik kómás állapotban leírt mondatom, mely elvileg németül, gyakorlatilag pedig ki tudja milyen nyelven van:P: "Thorsten ind seine guti Friende, ich vi" - ebből is látszik, hogy azért oda kéne figyelni amikor összeállítják az órarendünket, mert lehet, hogy hétfőn délután nincs óránk és a péntekünk szabad, de ez azt eredményezi, hogy szerdánként agyhalott zombiként ülünk páran az utolsó órákon, szerencse, hogy a nyálunk nem csöpög az asztalra. (persze van a másik véglet, amikor a szellemi fáradtság olyasfajta figyelemhiányban mutatkozik meg, hogy szüntementesen vihog a fél bagázs óra végéig). Nem tudom... Vannak akik napi több, mint 12 órában szellemi munkát végeznek, de ahogy elnézem az osztályt ez a veszély nem nagyon fogja fenyegetni egyikünket sem.
Tovább a poszthoz
Persze közrejátszik a tegnapi vontatott agyhaláltusámban az is, hogy 3,5-4 órát sikerült aludnom előtte való éjszaka, mert szorgalmas Mozibuzi műsorvezetőként megnéztem félig a Sweeney Toddot. Órai elalvásaimról képpel sajnos nem tudok szolgálni, mert a csoport ügyeletes paparazzijaként engem tartanak számon és magamat nem sűrűn fotózom, de egy régebbi képet azért találtam, annak idején a koleszban délután elaludtam ülve a széken, egykori szobatársaim szerint bő fél órát szundikáltam békésen. Nos igen, így is tudok aludni, bár egyszer még a zuhanyzóban is sikerült elaludnom a falnak dőlve pár pillanatra:P
Az alvási szokásaimról egyébként egy szép animált giffel tarkított bejegyzést már olvashattatok:P
Nos kezdés 7:00-kor, első óra - alkalmazott társadalomelméleti ismeretek, 7:45-ig tart. Aztán 9:00-től médiagyakorlat 10:30-ig. 11:00 órától 12:30-ig PR alapok, 13:00-tól három 15 perces szünettel megszakítva 17:30-ig német óra, utána pedig 17:45-től 18:45-ig Vezetési ismeretek. Összességében 8,5 órát töltöttem tanteremben ücsörögve, ez így annyira nem is tűnik soknak, de az, hogy lényegében 12 órát voltam suliban, kicsit kifárasztott. PR-en kezdődött a bólogatás, egyre érdekesebb dolgok jelentek meg a jegyzetemen, az egyik pillanatban erre a mondatra riadtam fel: "Erre a kérdésre válaszoljon Antal, Ő úgyis újságírói vénával rendelkezik, és nem is akármilyennel. Belőle biztos lesz valaki." - mint ahogy az idézeten is látszik a dícséretemre szó szerint emlékszem, és köszönöm szépen, nagyon jól esett!:) Az egyetlen kis galiba, hogy a kérdés nem volt már ilyen tiszta:P Passzoltam...
Aztán a német órán borult ki a bili, amikor kikapcsolt az agyam és nem tudtam sem írni, sem gondolkodni. Amíg mások 5-6 mondatot leírtak, én krix-krax-okkal és számomra ismeretlen karakterekkel csak 1-1,5 sort tudtam a papírra vetni. Azt már csak megemlítem, hogy a tanárnő az ablakon át való kihelyezésemet helyezte kilátásba, hisz 20-adjára sem jutott el az agyamig, hogy az ige a mondat végén van:P
Idézném egyik kómás állapotban leírt mondatom, mely elvileg németül, gyakorlatilag pedig ki tudja milyen nyelven van:P: "Thorsten ind seine guti Friende, ich vi" - ebből is látszik, hogy azért oda kéne figyelni amikor összeállítják az órarendünket, mert lehet, hogy hétfőn délután nincs óránk és a péntekünk szabad, de ez azt eredményezi, hogy szerdánként agyhalott zombiként ülünk páran az utolsó órákon, szerencse, hogy a nyálunk nem csöpög az asztalra. (persze van a másik véglet, amikor a szellemi fáradtság olyasfajta figyelemhiányban mutatkozik meg, hogy szüntementesen vihog a fél bagázs óra végéig). Nem tudom... Vannak akik napi több, mint 12 órában szellemi munkát végeznek, de ahogy elnézem az osztályt ez a veszély nem nagyon fogja fenyegetni egyikünket sem.
3 komment komment