atom

A cél szentesíti az odavezető utat

2008.03.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
A cél szentesíti az odavezető utat Tovább
Zsolti küldte át ezt a cikket "blogra való" jelöléssel, elolvastam, aztán rájöttem, hogy nem írok semmi konklúziót a végére. Ez van... Kicsit már sokan megrágták e téma csontját, de mindig akad valami új. Ebben szép videók vannak:)
Persze azért hozzáfűzöm, hogy a héten a "megállni tilos - kivéve rendőrség" tábla után ott szobrozott egy ránézésre 20 milliós Merci. Előtte egy Honda Civic, azelőtt pedig egy fehér Daewoo, amiből a járőrök kameráztak. Nem semmi, abszolút nem zavart őket az ott parkoló két autó, mert két óra múlva már csak a Merci állt ott, de nem volt bírság tűzve az ablaktörlő alá. Biztos szolgálati autó lehetett:P
Ill. itt egy másik, melyben egy emberke épp újságot olvas, szintén majd egy órát parkolt ott a járdán, a buszmegállóban.


"Korábban összegyűjtöttük, melyek azok a leggyakoribb szabálytalanságok, amelyeket azért követnek el az autósok, mert nem tudják, adott esetben hogyan rendelkezik a KRESZ. Azzal viszont tisztában van mindenki, tilos kanyarodósávból egyenesen továbbhaladni, vészvillogóval megállni a Nagykörúton vagy bicikliúton parkolni - csak hát nem érdekel mindenkit. Következzenek a vastag arcbőrűek különös szokásai." - origo

A folytatásért kattints ide!
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr71368855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika 2008.03.09. 08:53:19

Megnéztem őket, ja... és miért parkolnak a bicikliúton?Egyszerű és rövid a válasz:PARASZTOK

Kniight 2008.03.09. 21:30:34

Nem tudom hogy ez a kép hol készült, és azt sem, hogy milyen busz (sima vagy csuklós) jár arra és milyen gyakran - esetleg csak egy mentesítő járat.)

Szerintem a 3 ajtós busz szépen be tud állni a megállóba, az autó senkit se zavar. A forgalomból ítélve a kép most a hétvégén készült. Félóránként ha elmegy egy busz, egy fia gyalog sincs, totális pangás.

Ha a sofőr bent ült az autóban és útban lett volna akkor lehet hogy hátrébb is gurul. Őszintén, kit zavar az a szerencsétlen autó? Szerintem a
lehetőségekhez képest elfogadható megoldást választott.

Ha nincs igazam, mert hatalmas tömeg volt és a buszról nem tudtak leszálni az autó miatt, akkor azt miért nem látjuk a képen?

Ha pedig ténylegesen _nem_ zavart senkit, akkor meg miért ne állhatna meg ott? Pici tolerancia és gondolkodás kellene - de az nagyon.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.09. 22:38:51

Szombathelyen készült a kép, az Ady téren, ami az itteni fő buszállomás, helyi, helyközi és távolsági buszok indulnak innen ill. érkeznek ide.
Pár hete kattintottam hétközben.
Nem akadályozott senkit, nem arról van szó, hogy nem tudtak leszállni a buszról. Engem sem zavart amikor elsétáltam mellette. Szombathelyen nem sok ilyet látni, azért is fotóztam le.
"Szerintem a lehetőségekhez képest elfogadható megoldást választott." - nos ez az, amiért lefotóztam. Szombathelyi viszonylatban akárhogy is nézzük előnytelenül ill. szabálytalanul parkolt ott a járdán. Csináltam gyorsan egy térképet, amin piros ponttal jelöltem az autó helyét és más színű pontokkal a közelben található helyeket, amikhez jelöltem ugyanazzal a színnel a parkolóhelyeket. Akárhogy is nézzük, kicsi a körzet, rengeteg a parkolóhely és ami a lényeg mindig van parkolóhely ill. az összes ingyenes.
m.blog.hu/at/atom/image/bejegyzpic/08marc/parkolas_ady_ter.jpg
Akárkire is várt majd egy órán át, távol parkolt tőle, olyan helyen, ahol nem lehetne.
A tolerancia pedig megvan, mert nem szólt neki senki és én sem támadó hangvételű felvezetést adtam a képnek. Viszont igazad van, a gondolkodás az tényleg kellene, nagyon, mert akkor tudná, hogy körbe van véve megannyi üres parkolóhellyel és nem a járdán kellene megállnia.
süti beállítások módosítása