atom

Medve a magasban

2008.03.03. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Medve a magasban Tovább
A dátum szerint 2005 szeptember 9-én készítettem ezt a képet, akkoriban Mayer még futárkodott és egy alkalommal elkísértem egy németországi útra.
Akkor még nem volt blogom, de azóta már egyszer kiválogattam a blogolnivaló mappámba, amelyet mostanság nem sűrűn látogattam.
Szóval Mayerral útközben elsuhantunk egy óriási medve mellett, ezt megjegyezve visszafelé startrakész fotómasinával vártam a pillanatot, hogy megörökítsem:


Hogy miért csücsült az autópálya mellett egy darun függeszkedő ketrecben egy óriásmedve, azt azóta sem tudom, gondolom reklámcélból, elképzelhető, hogy épült épp valami ott és ahhoz kellett egy ekkora mackó.
A medve feje elég meglepődöttnek látszik a felvételen, így még elgondolkodtatóbb, hogy vajon mit jelképez/reklámoz a megilletődött Teddy... Lehet, hogy a magasból rálát egy vágóhídra és Malacka halála láttán szörnyülködik a Mici...
Kérnék ötleteket, hogy vajon milyen küldetése lehetett a mackónak?!
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr21362321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://blogeey.net/pankeey/ 2008.03.03. 12:03:19

szegenyke mar megvolt derMEDVE

janila 2008.03.03. 21:14:28

mézgyári szakmunkás bebörtönzése látható....túl sokat torkoskodott:)
amúgy ha Atom még egyszer szembe jön velem az utcán, odarohanok és autogrammért könyörgök...de tényleg;)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.03.03. 22:24:56

Nah, az első tipp tetszik:)
Szembe megyek az utcán? Szóval akkor én közlekedem és vannak akik felismernek... Jujj de jó!:D:D
Autogrammot idáig csak egyszer kellett adnom, akkor zavarban voltam, nem kicsit, nagyon...
süti beállítások módosítása