atom

Pesten minden út a Lottózóba vezet

2008.02.01. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Pesten minden út a Lottózóba vezet Tovább
Bonyi küldött át nekem pár képet, a minap fővárosunk 14-ik kerületében járva erre a lottó-promóra lett figyelmes. Egy újabb bizonyíték arra, hogy milyen frappáns táblázási szokásokat lelhetünk fel, ha kicsit jobban odafigyelünk:D
Az első kép szerint ott középen tudunk lottózni. Biztos ott van az a lottózó, csak így éjfél után pár perccel már kicsit vérágas szemeimmel nem látom tisztán. Vagy a Mátrix még nem hitette el velem?


A második kép még kacifántosabb. Ezen már választhat ki-ki kénye-kedvére... Balra, jobbra, az oszlop másik oldalán középre (1-es kép), vagy felfelé, bár akkor előfordulhat, hogy farkasszemet néz a halállal az  újdonsült alpinista*...


Természetesen tudjuk, hogy minden út Rómába a Lottózóba vezet:D

*lemondó nyilatkozat kitöltése kötelező
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr22320394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://blogeey.net/pankeey 2008.02.01. 11:30:52

...a nyeremeny meg a szamlara :)

hasy 2008.02.01. 16:50:01

aki felszögelte milyen büszke lehetett magára:S hajrá magyarok:)

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.02.01. 17:56:32

Én csak lefotóztam, de büszke vagyok magamra én is! Külön címke lettem Atom blogján! :D
süti beállítások módosítása