atom

Mert blogolni jó... ...és ha sokan olvassák az-az igazi öröm...

2007.08.02. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mert blogolni jó... ...és ha sokan olvassák az-az igazi öröm... Tovább
Nemrégiben volt egy kis sikernek nevezhető jelenség a blogomon, ami így nézett ki:

Mint minden nap, 24-én is megnéztem a statisztikát és levoltam döbbenve. "3500-an nézték meg a fürdőruhás bejegyzésem?" - tettem fel magamnak a kérdést, mert ugye egy fix 80-90-es olvasótábor hirtelen 3500-ra növekedése kicsit nagy léptéknek tűnt. Aztán hamar felfedeztem az okokat. Ugyanis az index.hu-n trónoltam majd két napot a blogajánlóban, ill a blog.hu-n is kikerültem külön ajánlóval:D Valakik észrevették és úgy gondolták, hogy ezt látnia kell a hálónak.

Sok-sok fórumon tűnt fel a link beszúrva stb.. stb.. Másnap már 5800-an voltak kiváncsiak a bejegyzésre, még mindig bent voltam az ajánlókban, ezért külön köszönet azoknak akik betették a linkem és ott is hagyták:D Azóta természetesen nem napi 4-5000 olvasóval kell számolnom, hanem 150-200-300 megjelenítéssel, de ez is már nagyobb előrelépés nekem:D És érkeznek a kommentek is, amiket annyira hiányoltam régen:D Köszönöm ezúton is mindenkinek aki kiváncsi erre a blogra és remélem, hogy tudom Nektek nyújtani azt a tartalmat reggel 8kor és azután két perccel, ami pár percre azért leköti a figyelmeteket és szórakoztat benneteket amikor rámklikkeltek:D
Mert blogolni jó... ...és ha sokan olvassák az-az igazi öröm...





Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr20129565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása