atom

Szerintem Kiskunfélegyháza el van írva... - (kínai-magyar térkép)

2007.05.22. 07:51 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Szerintem Kiskunfélegyháza el van írva... - (kínai-magyar térkép) Tovább

Az imént kaptam ezt a képet e-mailben azzal a tárggyal, hogy "Szerintem Kiskunfélegyháza el van írva". :D
Akárhogy is nézem furcsa és vicces, mert már megszoktam a jó öreg vásottszélű föciatlaszból ismert szép színeket, betűket, erre most egy kis türkízkékes és témobilos, akarom mondani: magentás jelleggel vagyunk ábrázolva olyan jelekkel, amelyeket legutóbb a Vietnami balzsamos-kenőcs dobozán láttam. Alkalmazott kínaológusok tessék nekiugrani és leellenőrízni, hogy Kiskunfélegyházánál a város becses neve vagy épp egy világító-polifonikus-HelloKittys-Pikachu-zsebrádió használati utasítása van-e feltűntetve?!
Mellesleg az utóbbi években ahogy egyre több kínai él a bolygón elgondolkodtatóvá vállhat, hogy azok a statisztikák mennyire igazak, amelyek az "a kínaik kétezerakárhányra ellepik a világot" témáról szólnak. Nem vagyok sem rasszista, sem fajgyűlölő, csak megemlítettem, hogy ha a jóslat igaz, akkor a régi vásott föciatlaszt jól megőrzöm, mert lehet, hogy a gyermekemnek majd csak az új kiadású (fenti kép) fog jutni a boltban...
Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr284947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Soó 2007.05.22. 09:18:11

Hali Anti!

Jó az oldal, csak így tovább! ;-)

Pacsi!

Soó

Dr. Garai G. 2007.05.22. 11:12:20

Le elenőriztem, jól van írva. Tudod, hogy perfekt vagyok!

pankeey · http://pankeey.cn 2007.05.22. 12:22:05

WOW, WTF, LOL, ROTFL, VIZ, xD, ...
Amugy a dr urnak adnek igazat.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.05.22. 20:22:38

Köszi Soó! Örülök, hogy mindenki valahogy idekeveredik erre a blogra:D A Dr úrnak tényleg igaza van, államvizsgája van kínaibú...

Szani avagy Szkáj 2007.05.23. 21:28:21

Továbbra is szórakoztatóak a bejegyzéseid:) Jah látod sokan idekeverednek olvasgatni,az enyémnek is kéne vmi nagy hírverést csináni:D
Már csak azt várom,h pankeey-hez is lehessen kommentelni:D
na byebye
süti beállítások módosítása