atom

Fekete-Fehér Február 28/7: Szalagavató

2014.02.09. 08:35 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/7: Szalagavató Tovább

Rengeteg szalagavatón jártam már életem során (fotósként ez már csak így megy), de nekem is volt kettő, méghozzá két év különbséggel, a szakma utáni érettséginek köszönhetően. A múltkor ezekről beszélgettem valakivel, és az elsőre még tisztán emlékszem is, hogy a család mellett melyik barátaimat hívtam meg, hol ültek, mi volt a műsor s hasonlók. A második szalagavatóm viszont szőrén szálán eltűnt, legalábbis nem találom azt a fiókot, amelyikbe az emlékeket tettem. Az megvan, hogy keringőztünk és az is, hogy nem hívtam el a szülőket (úgyis nemrég volt egy, én meg bulizni akartam), meg emlékszem arra is, hogy rengeteg asztalhoz invitáltak azzal, hogy: Gyere Atom! Ne legyél egyedül, igyál egyet! - Na ja, ennyi maradt meg, sehol sem találom azt a fiókot. Lehet, hogy sok volt a jäger?:P

28_07.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr195805622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása