atom

*megjegyzés* - A Tenkes kapitánya

2011.07.29. 11:17 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
*megjegyzés* - A Tenkes kapitánya Tovább

Itt ülök Kowalsky teraszán, géppel az ölemben, az előbb ittam egy jó tejeskávét, Mike itt gitározik mellettem, és épp azon gondolkodom, hogy mit írjak a blogomra. Aztán Kowa kisfiát szólítja anyukája: Zente! - erről meg akarva s akaratlanul is nekem elsőre Zenthe Ferenc jut eszembe elsőre, az ország bölcs taxisa, Taki bácsi a szomszédokból. Na persze azért én is túl tudok kicsit látni a Gazdagréti lakótelepen, s tudom, hogy nem csak a teleregényben játszott Feri bácsi, láttam más filmekben, s ha minden igaz, egyszer még élőben is, bár már nem emlékszem, hogy az hol és mikor volt pontosan.

Szóval itt vagyok a teraszon, Zenthe Feri bácsi már a fejemben van, írok akkor valami hozzá kapcsolódót, s töröm is a fejem: Aha! Tenkes kapitánya! - épp a közelmúltban idéztem fel eme sorozatot, amikor hallgattam a PASO, ugyanezen címet viselő dalát. Szerettem a Tenkes kapitányát nézni, mert olyan hősies volt, olyan izgalmas, és ahogy vágtat az elején Zenthe, na az kb. olyan érzést vált ki, mint amikor a poros távolban látszani kezd a közeledő Knight Rider éjfekete autója, KITT (most hagyjuk a névből a pontokat).

Szóval szerettem ezt a sorozatot és az azonos címen futó PASO dal is egyik nagy kedvencem, mert nagyon tetszik, élőben is hallottam már háromszor ezen a nyáron, és ennek nagyon tudtam örülni. Be is illesztem, hallgassátok csak meg

 

Most pedig ücsörgök itt tovább, nézem magam előtt a zöldet, kiszakadok a karakterekből - azt nézhetem otthon is naphosszat, a vidéki feelinget Kowa teraszán, Mike gitárjátékával pedig már csak rövid ideig élvezhetem...

 

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr783109226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.07.29. 11:47:57

már Bori blogbejegyzésénél is gyanús volt, de most meg is néztem. szerintem nem ez a sziget reklámzenéje, csak hasonlít rá.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.07.29. 11:53:57

nekem ez ugrott be a Zentéről, hogy 'aszonygya: Tente, baba, tente, a szemedet hunyd le...ennyi :)

Atom · http://atom.blog.hu 2011.07.31. 10:29:33

@bonyi z.: Most nincs a fejemben a reklám, de ha nem ez a fütyülés megy a végén, akkor nagyon hasonló...

Atom · http://atom.blog.hu 2011.08.01. 00:02:08

@bonyi z.: Ja, hasonlít, most néztem, hogy valószínűleg Chemical Romance. Ez a 8-bites remix ugyanezzel a dallammal kezdődik: youtu.be/2T71Q3PTBIk

bnyhdz 2011.08.01. 01:07:16

@Atom: igen, ez lesz a nyerő :)
süti beállítások módosítása