atom

Ocho Macho koncert és első Zöld Pardonozás - vidéki szemmel

2011.06.27. 15:53 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Ocho Macho koncert és első Zöld Pardonozás - vidéki szemmel Tovább

A múlt héten csütörtökön este Budapesten voltam, a Zöld Pardonban, Ocho Macho koncerten. Életemben először jártam a híres, manapság pedig bezárásra ítélése miatt sokat emlegetett szórakozóhelyen - első blikkre én is azt mondom, s feltettem a kérdést: És ezt a helyet akarják bezárni? De miért?

A koncertről külön nem írok, hiszen arról galériám és szövegem ide kattintva olvasható/látható, illetve a lentebbi képre kattintva, és a zenekar facebook oldalán is vannak fotók, itt.

Csak úgy a lap szélére - vélemény
"Bezár a Zöld Pardon" - olvasható megannyi blogon és portálon, "Támogasd a ZP-t" - ez pedig a szórakozóhely honlapján és közösségi oldalakon. Kétszáz forintos belépő, deszkázott padló mindenhol, babzsákok itt, bárpult ott, én hangulatos jelzővel illetem a szórakozóhelyet. Befutnak a pesti ismerősök, azt mondják nagyon szívlelik a ZP-t azóta, hogy először itt jártak sőt, egyenesen a legjobbnak kiáltják ki, amit azért nem mondhatunk, hiszen embere válogatja kinek mi a legjobb - van akinek egy mellékutcai kiskocsma, van akinek egy luxusbár, ezt inkább nem firtatom, mint ahogy a bezárás okait sem.

Nem tudom, hogy mennyire hangos ez a közelben lakóknak, nem tudom, hogy a környéken mennyire hagy sok szemetet maga után egy-egy buli, nem ellenőrzöm, azt viszont én is hallom, hogy tíz órakor, a koncert után halkul kicsit a zene, és szeméthegyeket sem látok a buli után, de mindegy. Hangulatos - jegyzem meg ismét, majd belehuppanok az egyik babzsákfotelbe és nyugtázom, hogy miért vannak sokan a bezárás ellen, az idejárók közül. Vannak fák is, meg szabadban van az egész, olyan, mintha nem is a fővárosban lennénk. Erre csak a szórakozóhely körüli felhajtó emlékeztet, amin folyamatosan halad a forgalom, lévén, hogy egy híd tövében vagyunk.

- Nem szívesen tisztelegnék és ünnepelném az új Alaptörvényt egy ilyen helyen, hiába lesz itt fa, pad, gyep, akármi. Az autók maradnak, piknikezni és sétálni meg inkább a Margit-szigetre megy az ember - mondja a pesti barát. Én pedig vidéki szemmel, csak félhangon megjegyzem, hogy ezt a bezárást tényleg át lehetne gondolni még egyszer, ha már ennyien vannak a hely mellett, tényleg szükséges ez? No de egykoncertes élmények után, tapasztalatok hiányában nem állítok véleményzászlót egyik táborban sem, mert csütörtökön este csak a jót láttam, a jó hangulatú koncertet, az önfeledten mosolyogó bulizó tömeget. Ha pedig rosszat szóltam, akkor pardon. persze zöldben.

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr813017895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2011.06.28. 09:49:11

ZP-t én sem értem. Mindig sokan vannak, és a sok secu miatt egyre kulturáltabb hely lett!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.06.28. 12:58:12

ezek szerint sokat változott, anno 2000-ben voltam először és már akkor is egy mini fesztivál volt az egész. Még nem volt belépő és mindenki plédekkel meg dobozos sörökkel ment le és érezte jól magát, egymást. Azóta, ezek szerint sokat változott de abban egyetértek, hogy kár érte de nagyon. Az új alkotmányt én nem ünneplem, pláne nem itt.
süti beállítások módosítása