atom

5 kép a telefonból 23

2011.03.10. 23:03 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
5 kép a telefonból 23 Tovább

Ismét kávézó, mint a múlt héten, de ugye már érlelődik egy ideje a telefonomban ez a pár kép és miért is ne, a Frei-ben mindig előkerül egy-két képre a telefon. Most a kávékat válogattam össze, illetve egy tömegmasszírozós - kávézóidegen képet.

Tömeges masszázs a kávé mellé. Kényelem, aaz van:)

Ez az egyik legsűrűbben rendelt kávém, a jávai jeges narancs. Alul nagyon finom, édes-szirupos narancslé, felül pedig jeges, keserű eszpresszó. A kettő együtt (nem összekeverve, hanem váltva iszogatva) király:)

Ez a másik legsűrűbben rendelt kávém, a Nápolyi habos. Egyszerű tejeskávé, sok-sok tejhabbal, amit jól agyoncukrozok:)

Ez nem tudom mi, de csillagos, ezért lefotóztam. Hanzsnak meg épp akkor volt új az órája:)

Ez vagy mandulás, vagy chilis latte. Szívszerű minta volt a tetején, ami jól nézett ki:)

Bocs Anya, ha felizgattam a koffeinvágyakozó éned:)

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr712729570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.03.11. 12:17:36

az utolsó egész biztosan nem chilis latte :)

-Ani- 2011.03.11. 17:58:43

Még el sem olvastam az utolsó mondatod, a képek láttán már megfogant bennem a kommment: Tóni! Ez megint merénylet ellenem, ma már ittam két ilyen-olyan semmilyen kávét.... de most megyek és készítek egy finomat! :)

ditlzon 2011.03.11. 21:06:11

ha az ember ivott már igenjókávét, már nem tudja értékelni az irodai löttyöket. sajnos, itt sp-ban nincs frei kávézó, pedig szerintem gyakran lennék vendég :-)

Orinoco.Flow 2011.03.12. 14:28:19

Írjunk petíciót... de legalább van Segafredo és Gödör/Central Café. A jávai jegesben az a jó, hogy otthon is pikk-pakk megvan. :D Tulajdonképp a kávé-koktélok nagy része megcsinálható, de persze az ember nem fogja előmelegíteni a bögrét, és formában szórni a fahéjat, és nem hozzák ki a nedűt kedves pincérek... :D

Atom · http://atom.blog.hu 2011.03.16. 23:46:13

@Orinoco.Flow: Igen, azért nem mindenki játszik baristásat otthon:P Jeges narancsot már ittam véletlenül, tej helyett narancs ment a bögrébe. Akkor kóstoltam először, s azért nem féltem a Freiben inni:)

Atom · http://atom.blog.hu 2011.03.16. 23:47:11

@ditlzon: Én sem tudom értékelni a szerkesztőségi löttyöt. Csak kortyolom kommentár nélkül:P Bár én minden kávészerű löttyöt megiszok:P

Orinoco.Flow 2011.03.17. 09:53:19

@Atom:
Általában mi is így járunk el. Csak rajz előtt kell vigyázni, sok a kóbor fapác, persze kávés pohárban hígítva... :P
süti beállítások módosítása