atom

Mondatokban

2010.12.19. 13:25 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Mondatokban Tovább

Beszélgetésben: Na! Nem szerepelek a mondatokban? - kérdi Zsótti a múlt héten. Most igen. Ez a válaszom:)

Klubban: Atom te nem lennél jó zsiráfnak, mert akkora fejed van, hogy állandóan lebicsaklana a nyakad. - mondja cimborám Taki. - Te meg nem lennél jó Hódnak, mert nem látnád a fogadtól az erdőt. Igazából te két óriásfog lennél, amire ráragasztottak egy Hódszerű plüsskulcstartót. - vágtam vissza:P

Telefonban: Írd bele a bejegyzésedbe, hogy mindjárt ott vagyok. - kérte Bonyi a telefonban, amikor hívott s jeleztem épp blogolok. Látom a szereplési vágy az megvan, szeretek blogolni:) Nem is lenne mondatokban, ha a többiek nem lennének:

Utcán: Arra gondoltam, hogy - 10 másodperc szünet - tehát... - mondja bátyám, aztán én: Folytasd, nem voltam kommunikáció-képes. - a 10 másodperc egy hölgy elhaladását jelentette.

Autóban: Mit csinálsz te majom? Ne nézzél, mert levágom a fejed te majom! Normális vagy? - pár komment Achimtól. Bírom, hogy ugyanazt csinálta sokszor, mint én. Kieresztette a gőzt, de ettől még nem vezetett agresszíven. Nem bírom, amikor valaki a másik hülyeségét hülyeséggel bosszúlja. Én is csak hangosan narrálom inkább a vezetést és nyugodtan gurulok.

Még mindig a kocsiban: Kapcsold le a ködlámpát te köcsög! Mindjárt megállok és kiverem! - mondja Achim, mire én: Mert akkor jobb lesz? Mondjuk neked biztos. - a válaszom értelmezésének titka a félreértelmezés.

Klubban: Bonyira ráférne egy fekete lyuk. - mondja Hanzs.

Klubban: Na jó, tudod mit, csinálj amit akarsz, csak legyünk minél hamarabb túl rajta! - mondja Andi a klubban, amikor jelzem, hogy majd szokás szerint a fülébe kiabálok. Azért ez a mondat elég sok felületet hagy:P

Ausztria felé: Van nálad útlevél? - kérdi Busa, mire én: - Nem, miért kéne? Ausztriába nem kell. Mi van, eladsz külföldre prostinak? - Nem, de tanulj meg csecsenül köszönni. - feleli. Tök jó így utazni:P

Leobenben: Ha Ausztriában vagyok, akkor általában az entschuldigung helyett azt mondom, hogy Scusi. Nem azért mert bajszos olasz vagyok, aki zaklatja a vonaton utazó fiatal amerikaiakat, csupán azért, mert megmaradt a suliból, ahol kultusz volt a Eurotrip. A mekiben egy faszival egymással szemben álltunk, topogás egyszerre jobbra, majd balra. Majd határozottan kiléptem balra és azt mondtam: Busz. - nem tudom a faszi mit hitt, biztos értette, hogy a scusi-t és a bocs-ot vontam össze zavaromban:P

Stipistop.com-on: Kattintsatok ide! És lefelé görgetve menjetek le a Nr. 08 – vasnépe.hu/loero - részig (kb az oldal közepénél van). Ez a Stipistop szerkesztői által összeállított TOP50-es lista az autós tartalmakat előállító oldalakból. Nagyon szépeket írtak rólam, csak hosszú lenne ide beidézni:)

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr292510748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.12.19. 15:19:32

magyarázatot követelek! :D

-Ani- 2010.12.19. 15:27:36

Gratulálok a nyolcadik helyhez! Király! :)))

ditlzon 2010.12.21. 12:33:03

owáó! gratulálok a zuppá helyezésért!
ezeken a mondatokon mindig jókat derülök :-D

Aandrea 2010.12.22. 00:56:58

De végül megúsztam a dobhártya szaggató köszöntést, szóval bevált az elterelő hadművelet. :)
süti beállítások módosítása