atom

*megjegyzés* - gép/képrendezés

2010.12.08. 11:30 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - gép/képrendezés Tovább

Vasárnap winchestert cseréltem a laptopomban, gondoltam estére majd át is teszek mindent a megfelelő helyre, kicsit szortírozom a dolgaimat, aztán ezt bebuktam. Három napja minden este éjjelig görnyedek a gép felett, hogy végre tisztába tegyem a fotómappám.

Öröm az ürömben
"Tisztába" - na jó, inkább úgy mondanám, hogy rendezetté. Észrevetten ugyanis, hogy a mapparengeteg sok-sok duplikációt rejt magában, tegnap vettem észre például, hogy a középsulis fotóim három különböző mappacsopportban is elbújtak, nos ezeknek akarok véget vetni, egyfajta rendszerezéssel, ami 6-7 évnyi fotó szétszortírozásánál kezd kicsit nehezen menni. Az öröm az ürömben az, hogy sok olyan fotót is megtaláltam, amelyekről azt hittem, hogy a pár évvel ezelőtti adatvesztésem áldozatává váltak. Szerencsére nem. Így csak tényleg, mondjuk egy-két nyaralásos mappát hiányolok:)

Jókat nevetek
Leginkább a 2006 előtti idők fotóin nevetek. Nagyon sok haveros, sulis, s mindenféle kép került elő. Baromi fiatalok voltunk, sokszor hülyék, jee! Nagyon jókat röhögtem az egykori őrült fotóinkon:) Mivel nem készültem ebből most egyet sem közzé tenni, így marad az, amin a legutóbb röhögtem, a maszkos-sulis.

Egy osztálytársam hozott egy maszkot egyik nap a suliban, amit persze örömmel vett fel mindenki, többek közt én is.

Aztán egyik órán a tanár mögé kerülve a fejemre húztam, majd odahúzódtam a tanári asztal mellé. Amikor felém fordult a tanár úr, kissé megijedt, de utána már vigyorogva pózolt az alábbi képhez. (A tanár úr egyébként napjainkban már a kollégám. Kicsi a világ.)

Na fejest ugrok a képekbe és folytatom, talán végre befejezem ma a nagy szortírozást. Éljen a temérdek adat, ami sokszor már elfeledett emlékeket hordoz:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr222501608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.12.09. 23:44:05

Egy iljen álarcossal találkozni mondjuk éjszaka Wc-re igyekezve.... talán nem is folytatom :)
süti beállítások módosítása