atom

London - déli part

2010.11.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
London - déli part Tovább

Ezen a héten Londonban invitállak benneteket. Imádom ezeket a videókat, mert más és más szemszögből mutatják be azon helyeket, amiket már millió felvételen (vagy élőben) láthattunk. Mindenki szeme mást és mást lát a kamerák lencséjén keresztül. Ha ezt még zenével is fűszerezzük, akkor remek kisfilmeket kaphatunk.

Régóta szeretnék elmenni Londonba. Nem nagy távolság, sokszínű város. Minimum 5 napot szeretnék ott lenni. Van Londonos naptáram is, amit még én csináltam különféle netről levadászott profi fotókból, és minden évben ugyanazt pörgetem, mert egyelőre még nem tudtam megunni:) Én amikor kint járok, majd lefotózok mindent, és ha nem is videón, de képeken keresztül egy újabb szemszöggel több lesz, amin át "utazhatnak" az emberek egyet virtuálisan:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr852442471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.11.27. 12:38:17

A 2012-es Nyári Olimpiai Játékokra szeretnék kijutni, és ezért képes vagyok repülőre is ülni...:D És ha már 3 hetet ott töltenék, szanaszét mászkálnám a várost...:D
süti beállítások módosítása