atom

Gólyabál után

2009.11.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Gólyabál után Tovább

Írtam két bejegyzést a mai napra. Az első verzió volt alapértelmezetten élesítve, arra az esetre, hogy ha alkoholgőzös állapotban érkeznék haza és előbb borulnék a sarokba félig lerugdalt öltönynadrágban, minthogy blogoljak. Játszott még a hölgy vendéggel érkeztem, az eltévedtem, a még tart a buli és az egyéb verziók is.

Mivel itt ülök, két szendvics után és már a spicc is kiment a fejemből majdnemhogy, gondoltam maradok a töltögetős tesztemnél, ami a tavalyival szinte azonos. A válaszok pirossal írva, a kérdések és a válaszlehetőségek előre megírva.

Hazaérkezés: kb 4:45

Milyen volt a gólyabál?
A. jó
B. rossz
C. közepes
D. gyenge
E. nem emlékszem
D

Mennyit ittam?
A. sokat
B. amennyit nem kellett volna
C. amennyi jól esett
D. bevittek a rendőrök a közrend megzavarásáért
C

Csajoztam?
A. igen
B. nem
C. nem emlékszem
D. hááát, hosszú haja volt…
Ezt most nem kezdem el magyarázni...

Sikerrel jártam, ha csajoztam?
A. igen
B. nem
C. egy pofon nyoma van az arcomon, valószínűleg nem
D. monoklim van, valószínűleg foglalt volt a jelölt:P
E. majd kiderül
E

Fenyő Miki, Csepregi Éva?
A. Ez nem az én zeném volt...
B. Hajnalig ugráltam velük, éljenek az idős sztárok
C. nem tudom, mert nincsenek emlékeim
D. itt ülnek a konyhámban és folytatódik a buli
E. is-is, messziről jó volt
E

Táncoltam?
A. Igen, de nem sokat, vagy hamar abbahagytam, mert nem divat már az elektro-boogie
B. szerencsére nem, jó kifogás volt, hogy fényképeznem kell
C. próbáltam, de beborultam az asztalok közé az első forgásnál, remélem nem kerül fel a youtube-ra
D. azt mondják igen és hogy én voltam a szerelemvonatos tánc kígyózó embertömegének az elején
E. Nem
E

Nyertem a tombolán?
A. igen, enyém lett a fődíj
B. igen, valami ajándékcsomagot
C. nem nyertem, bunda volt az egész
D. lemaradtam róla
C (és nem is volt tombolám)

Elmegyek jövőre is?
A. Természetesen, valószínű
B. Ha beengednek akkor igen
C. Nem mert még emlékezni fognak rám évekig
A

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr41540459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.11.21. 14:32:38

Pont a legérdekesebb részt hagyod ki.:-) Momentán a csajozós történetre gondolok....

Veroncici 2009.11.23. 19:15:17

lééétszi a pultosokról készült képet küld el erre a címre: veroncici@citromail.hu
(konkrétan a fekete hajú bögyös, a szőke bögyös és a magas srác képe kellene) előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása