atom

*megjegyzés* - elcsúszott nap

2009.04.15. 12:15 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
*megjegyzés* - elcsúszott nap Tovább

Párszor már felmerült bennem, és másokban is a kérdés, hogy miért mindig előző este írom meg a bejegyzéseket, miért nem reggel?! - A válasz: ezért

Tegnap este szokás szerint elaludtam a gép előtt ülve, majd amikor felébredtem és kimentem a fürdőbe, akkor a pólómon található nyálfoltok mennyiségét nézve úgy gondoltam, hogy majd reggel pötyögök valamit. A reggelből dél lett, mire géphez jutottam, a képek meg otthon a laptopomon, így amit terveztem, az csírájában elbukott.

Most rohanok is fotózni bikinis lányokat (jajj de rossz), mert kell a SEK szépe versenyhez. Ejj:) Ágyő!

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr961066319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.04.15. 14:17:54

Hát nem azt olvastam,hogy SEGG szépe verseny.:-)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.15. 22:16:34

Igen:) Ez gyakori jelenség. A Legújabb Kollégiumot úgy becézik, hogy: LUK - na ugye az meg a SEK-hez tartozik, így lett belőle SEK-LUK :)

igor2 2009.04.18. 19:14:48

Valaki el magyarázná hogy most mi van????

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.18. 20:38:28

A Berzsenyi Dániel Főiskolát összevonták Sopronnal, így lett a Nyugat-magyarországi Egyetem része, de hogy legyen megkülönböztetés: Savaria Egyetemi Központ lett a neve, így lett a rövidítés: NYME SEK. Nos itt csak SEK-nek hívják, ami kicsit összecseng a segg szóval (élőszóban), így akadhat az, hogy SEK szépéből Seggszépe lesz, vagy a LegÚjabb Koli rövidítéséből (SEK LUK) Seggluk:)

igor2 2009.04.20. 16:04:19

Ja így már értem köszönöm a fel világosítást.
süti beállítások módosítása