atom

*megjegyzés* - Villámbejegyzés: Kalóz alszik

2009.04.02. 09:12 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - Villámbejegyzés: Kalóz alszik Tovább

Reggeli indulás előtt pár perccel egy gyors bejegyzés. Este elaludtam a gép előtt és amit írtam az egy menthetetlen karakterkupaccá teljesedett ki:P

Nah, rohanok is, csak beszúrok egy képet. így alszik Gabi kutyája, Kalóz:)https://m.blog.hu/sz/szerintem/image/kepek/2009/04%C3%A1pr/mam%C3%A1j%C3%A9.jpg

 UPDATE: kevesebb, mint kettő percem volt e bejegyzést ide biggyeszteni, mert az ötödik szó után kaptam az sms-t Zsóttitól, hogy két perc és menjek ki (mármint az utcára). Így a címkézés is kimaradt, amit így utólagosan pótoltam:P Plázázni mentem Oberwartba, ahol megnyílt az új bevásárlóközpont az Einkafszentrum Oberwart (EO), írnom kellett róla, hogy milyen lett, ez olvasható és látható képileg is itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr671041238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása