atom

10 kifogás, amivel ne magyarázd a lógást - Dan Clark

2009.01.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
10 kifogás, amivel ne magyarázd a lógást - Dan Clark Tovább

10 kifogás, amivel ne magyarázd a lógást. Személy szerint a 2-es, és a 10-es verzió a kedvencem. Annak idején (amikor még sokat lógtam gyakorlatról), szinte már alig tudtam kitalálni valamit. A rendőrségi meghallgatástól kezdve szinte az összes orvosi gondon át a szerelmi bánatig mindent kitaláltam. Bár párszor meg is szívtam. Az egyik esetben azt találtam ki, hogy reggel a motorra ugorva alámkerült nemes szervem, s ettől bedagadt az egyik "tojásom". Ezt szobatársam közölte az oktatómmal, aki a temérdek kifogást megszokva csak annyit üzent, hogy majd hozzak igazolást az urológiáról. Na fasza, ilyenkor jó ám cselekedni. Urológiára elmegy, sztori előad, doki vizsgál - javallatt borogatás, mivel látható tünetek nincsenek. Néha azért gáz volt:P
Az alábbiakban Dan Clark olyan szintű kifogásokkal él, mint amikor a falusi srác jön azzal, hogy beragadt reggel a lépcsőházukban lévő liftbe.

Muhaha!
A többi Dan Clark videóival tűzdelt bejegyzés ide kattintva!

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr32875984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.01.25. 08:23:35

Hehe én a tiéden röhögtem a legjobbat (az urológusnál címűnél):-)Milyen volt a vizsgálat?
Érdekes én soha sem lógtam.Mekkora egy stréber voltam.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.01.25. 21:23:04

Milyen volt a vizsgálat? Nos.. Egy nagyon szőrös doktor egy nővér jelenlétében megtekintette a nemes szervemet, majd azt mondta, hogy borogassam:P Én zavarban voltam...
süti beállítások módosítása