atom

Világtörténelem pár percben - van benne valami

2008.12.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Világtörténelem pár percben - van benne valami Tovább

Épp a gazdasági világválságról olvasgattam, oldalakról-oldalakra haladva csipegettem. Volt ahol csak egy leadet, volt ahol csak egy-két mondatot, és akadt persze olyan hely is, ahol bekezdéseket is végigolvastam. Néha szoktam így ugrálni oldalról-oldalra, cikkről-cikkre, közben valamennyi infó rámragad:)
Amerika és az olaj kapcsolata révén belebotlottam ebbe a videóba, ami nagyon röviden vázolja fel a világtörténelmet a II. világháborútól. És ha megnézitek, akkor mind a három álláspontot össze lehet vetni. Van aki azt mondja nem így van, van aki azt, hogy kizsákmányolás, olajszipolyozás, háborúk és önös érdekek, és van aki azt, hogy van benne valami...

 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr21809989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2008.12.21. 00:02:53

Hát ez a video nagyon jó.

-Ani- 2008.12.21. 00:28:01

Tényleg nagyon jó!

Tommi 2008.12.24. 17:13:11

Érdekes... Minden esetre kíváncsi lennék, hogy az ufo merre repült végül...
süti beállítások módosítása