atom

"Elköltöztünk" - észre se vettem volna - felesleges jelzések

2008.10.31. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
"Elköltöztünk" - észre se vettem volna - felesleges jelzések Tovább

A szombathelyi Fő téren járva Marci hívta fel figyelmem az alábbi jelenségre:

Most őszintén:
Tegye fel a kezét az, aki az előző üzlethelységgel szemben állvan nem tudná, hogy hova költözött a bolt!
Oké, akkor most azok tegyék fel a kezüket, akik egyáltalán észrevették volna (a régi felirat helyét leszámítva), hogy arrébb költözött az üzlet!
Nem akarok én senki üzlet/reklám/akármilyen politikájába, de ez kicsit szerintem vicces. Mert azt megértem, hogy az xy üzlet kirak egy kis térképet, ha elköltözik 20 méterrel arrébb, de hogy ilyenért kivágni azt a fóliát a kirakatra?!:P Viszont már beszélek róla, észrevettük, úgyhogy figyelemfelkeltő hatása avagy reklámértéke az van:)

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr56740397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2008.10.31. 09:02:33

Huhh, ezen röhögök már 2 hete, mert én minden nap arra járok. Alapvetően szánalmas dolog, de sztem is bejött nekik, mint reklám. :D

pankeey 2008.10.31. 11:27:21

en nem hiszem el! majd arrajarok es lemerem, nehogy atverjenek
süti beállítások módosítása