atom

bloggerek közt 5 - új fejlécet csináltam - szerintem

2008.10.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
bloggerek közt 5 - új fejlécet csináltam - szerintem Tovább

Párszor már csináltam blogfejlécet, Scheerti blogjára, Anyáéra, Dávidéra, Karcolatra, meg persze a sajátomra is. Most megint rámjött a variálhatnék és Anyánál cseréltem le a kinézetet. Tessék megnézni és megdícsérni a felettébb rózsaszín világot:) Katt a linkre!
szerintem.blog.hu
Már akinek tetszik, az dícsérje, akinek nem, annak inkább maradjon csendben a klaviatúrája:P
Nehéz dolog ám ez a fejlécezés, legalábbis amikor magamnak csinálom. Másokénál két-három minta és összetevő, aztán kész is, bezzeg az enyémnél... Akkor nem jó semmi, mindig máshogy akarom, más figurákkal, más szögből stb... Szóval azon kicsit elszoktam ücsörögni. Na, de ez most nem az enyém lett, így szerencsére hamar megcsináltam és most Anya boldog:) Jeee... Itt vannak az eddigiek (felülről sorban): Atom első, Anya első, Scheerti, Dávid, Karcolat, Atom második (nézz fel), Anya második (kattints a linkre
szerintem.blog.hu)... Hjajj... ezek a kinézetek?! Utólag annyi mindent javítanék itt-ott, de hát ez van... Már kicsit előrébb tartok a ps-ben, mint akkor:P






Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr100712640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.10.15. 10:37:22

csak igy tovabb

sonny · http://www.karcolatmagazin.hu 2008.10.16. 21:28:13

Köszönöm mindkettőt :)
süti beállítások módosítása