atom

*megjegyzés* - NYMESEK Gólyatábor 2008 - megyek

2008.08.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - NYMESEK Gólyatábor 2008 - megyek Tovább

Épphogy véget ért a karnevál máris kezdődik a gólyatábor, mint ahogy az minden évben lenni szokott, ilyenkor nem nagyon vagyok elérhető és a blogom is érdekesen alakul, viszont remélem most meg tudom majd azt is oldani, hogy ne csak ez menjen a blogomon, mert bátyám, Dr. Garai Gábor tavaly is megjegyezte, hogy őt ez a gólyabizbasz ennyire nem érdekli, és való igaz, nem mindenkit érint:P Engem viszont annál inkább s mivel még nem sikerült klónoznom magam, ezért nem tudok többfelé szakadni...

Az idei programokon abszolút nem lepődtem meg. Még Bonyinak mondtam, hogy biztos lesz megint Vad Fruttik meg ilyenek - természetesen lesz. Majd valaki ír róla és lefotózza, mert én nem szeretem nagyon és hazudni nem akarok, lehúzni cikkben szintén nem. Egy számuk van amit emésztek, nem tudom a címét, az MR2-n hallottam és nincs benne a refrénjében a dinnyeszállításra kiválóan alkalmas szovjet gépjármű sárga verziója.
Tavaly volt Mistery Gang - idén is lesz, szerencsére esőhelyszínnek nem a Romkert van kijelölve, mert tavaly oda került és ez kellőképp nem tetszett a house-os táncosoknak és a Misteryseknek sem, mert az előbbi a zene miatt, az utóbbi pedig "az első sor kitakar mindent mert nincs magas színpad" effektus miatt rosszul volt. Juice együttes is lesz, abból sem biztos, hogy sokat kortyolok, bár ki tudja előre, hogy mi lesz még:P

A részletes program letölthető innen.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr14634361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása