atom

Ferrari F430 - Westend

2008.08.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Ferrari F430 - Westend Tovább

Amikor Pesten voltunk legutóbb, beugrottunk egy körre "plázázni" a westendbe. Végigmásztuk egy részét, kipróbáltam az egyik bőrkanapét, amely helyén legutóbbi ottjártamkor még egy szimpla pad ácsorgott, majd megnéztünk egy-két kirakatot, szomorúan konstatáltam, hogy az egyik játékbolt bezárt (vagy már nincs a helyén), amelyet most megnéztem volna.
Ha játékokat nem is, de egy F430-as Ferrarit azért láttunk az emeleten. Jobbhíján telefonnal lekattintottam, ím:

Budaörsön két pogácsa és egy kávé mellett még gondolkodtam is rajta, hogy milyen nagy lift kell egy ilyen verda becipeléséhez, amikor Zsolti felvilágosította elmém elsötétült logikai oldalát arról, hogy a parkolóházból is simán betolhatták az adott emeleten.
"Jé tényleg!" - erre csak ennyi:P
1. Nem tudom miért van ott.
2. Nem tudom meddig lesz ott.
3. Nem tudom mi lenne a harmadik dolog amit ebben a felsorolásban írhatnék...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr20620663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása