atom

Amikor a fotós lebukik - nem lennék jó paparazzi

2008.08.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Amikor a fotós lebukik - nem lennék jó paparazzi Tovább

Reggeli kávézás közben arra lettem figyelmes, hogy egy kismadár szállt a konyhaablak párkányára. Nem zavartatta magát, majdnem eltelt egy perc is amikor közelebb mentem hozzá, majd rájöttem, hogy nem láthat, ezért a nagy nyugalom, gyorsan kaptam is a fényképezőgépem, megörökítettem a pillanatot:
Valószínűleg sentinel volt előző életében, mert egyből kiszúrta a fényképezőgépet és felém fordult (bár nem tudom, hogy a madarak mennyiben hasonlatosak a nyúlakhoz ebből a szempontból, ugyanis a nyuszik inkább oldalra, mint előre látnak jól).


Több képet nem csináltam, na nem azért, mert leütött és összetörte a gépem a szárnyas, nem... A nézőkéből mire felpillantottam hűlt helye sem volt.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr44611598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.08.12. 07:28:20

a madár tipusatol fugg, hogy hogyan lát jol (ugye, hogy hol a szeme :) )
süti beállítások módosítása