atom

"Semmi édeset rólam" - Gabriella Cilmi - 'nothing' Sweet About Me

2008.06.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
"Semmi édeset rólam" - Gabriella Cilmi - 'nothing' Sweet About Me Tovább
Párszor már hallottam ezt a számot a Petőfi Rádió sugárzása jóvoltából (igaz egy épp aktuális Rexona reklám zenéje is ez, melyben a fejreállítottak egy golyós deót, majd forradalmat csináltak belőle). Mindig csak annyit fogtam fel a rádiós felkonfból, hogy Gabriella, így nem is kerestem utólag a dalt. Viszont csütörtök este Harle kocsijában (szintén a Petőfin (de a rádión és nem a hídon)) felcsendült e dal, melynek akkor már címét is megtudtam: "nothing sweet about me" - így már könnyedén be is szúrhatom afféle vasárnapi hangulatjavítónak ezen az esőáztatta napon.


Szeretem amikor egy jó slágerhez egy ilyen helyes pofi is társul:) A hang alapján persze kicsit más "felépítményre" számítottam, de Anastacia és Amy Winehouse után már nem igazán kell meglepődni az ilyesmin:P

(amint látom nem csak én publikáltam e dalt mostanság:P)
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr76506850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harle · http://harlequin.blogter.hu/ 2008.06.08. 12:00:16

A csütörtöki nap hozadéka a Falco győzelem mellett! :) Nekem először le sem esett, hogy ez a Rexonás reklám zenéje.

Utólag meg rokonítottam egy kicsit én is, az egyik kommentemben:

"itt egy nõci, Gina Gershon és Amy Winehouse közt félúton. :)"

sonny · http://www.karcolatmagazin.hu 2008.06.08. 20:28:31

Sokkoló, hogy csak 16 éves...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.06.09. 20:50:11

Az a sokkoló, hogy nekem a kocsimban ugyanazon a CD-n van ez a szám amin a Metallica-Unforgiven című mesterműve és az Initial D- Back on the Rocks-a is van. És szívesen hallgatom ezt is. Pedig a populáris zene mint olyan engem nem vonz...

-a lizz- 2008.06.30. 15:35:07

sokkolo...lehet.de nagyon jo h valaki a mai fiatal "sztárok közül nem a botrányival hanem a hallgatnivalo hangjával tünik ki.ez télleg okés:)

illa' d 2008.07.06. 00:16:48

Hihetelen ez a szám!!! :) mikor először meghallottam a tv-ben a reklám alatt, már akkor majd ki ugrottam a bőrömből. FANTASZTIKUS ez a lány! és azt az infót hallottam, hogy az egész album ilyen jó! gratulálunk neki! VÉGRE!! ;)

Zsófiiiii 2008.08.14. 16:02:28

Sziasztok!
bocsi,tudom, hogy nem nagyon kapcsolódik a téhához a kommentem; de nem tudja megmonjdani vki, hogy Ságának mi a reklámzenéjének a címe....???
előre is köszi!!

Am téllleg jó a szám!!!
süti beállítások módosítása