atom

Hattyúközeli élmények és turbókacsa a "Csó-tón"

2008.02.03. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Hattyúközeli élmények és turbókacsa a "Csó-tón" Tovább
Kimentünk sétálni a Csótóra délután (most ezt kötőjellel vagy egybe írjam? Csó-tó? Ezek a rövidítések... ejjj). Szóval a Csónakázó-tó körül sétálgattunk, ahol a hattyúk és a kacsák tömkelege eléggé emberbaráti lett és nagyrészt minden arra sétáló egyénnél kijönnek a vízből azt remélve, hogy akad egy kis kenyérdarabka annak zsebében. Aranyosak tényleg, bár kicsit hátráltam, úgy hallottam kellemesen nagyot csípnek:P
Nézzétek mekkora lábaik vannak! A földön szétterülő hártyáikkal a kacsák lábaihoz képest ez valami olyasmi lehet, mint evőkanálhoz mérve egy lapát. Egyik-másik közelebb merészkedett én pedig hátráltam óvatosan:P


Az alábbi képen pedig a környék leggyorsabb kacsája látható, amely úgy spurizott, hogy még sportmódban lekövetve is elmosódott a háttér:D Gyorsulási-versenyen esélyes lehetne, szerintem lenyelt egy tuning-csónakról leesett nitrópalackot...


Menjetek ki sétálni, ha az időjárás is engedi, vigyetek kenyeret és ha egy metálzöld fejű suhanó csíkot láttok, akkor ne lepődjetek meg!:D
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr21322763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.02.03. 12:53:49

A kacsás képet nem jeleníti meg... Persze kis okossággal megtekintettem, tecc! :)

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.02.03. 12:56:40

Na, most már jó a kép is, azt hisztem, betegeskedik a Firefoxom. Csak nem lett belőle veszett róka?

pankeey 2008.02.04. 15:14:57

Bonyi, tegyel fel kacsa browsert.. aztan max a rokakat nem fogja majd megjeleniteni :)
süti beállítások módosítása