atom

Kiwi - animáció

2008.01.27. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kiwi - animáció Tovább

Ez a videó már elég régóta ismert számomra, megvolt rengeteg formátumban. Nemrég újra megnéztem, beleakadtam mikor talarítottam gépemen, és annyira... ...annyira aranyos ez a kis vakarcs, hogy bejegyzem. Annyira szép történet! 1:33-nál az a taps mindent visz...

Dony Permedi munkája ez az animáció

 

Kis könnycsepp futott a szemembe, mikor láttam a videó végén, hogy min iparkodott annyit a kis madárka. Azért elgondolkodtam egy pillanatra, hogy mennyire hajtom az álmaim, s mennyi valósul meg belőlük. Vagy ezek nem is álmok, hanem tervek? Nem tudom... Ha valaki nagyon elszomorodott volna a végét illetően, akkor nézze meg ezt a 16 másodperces alternatív befejezést.


 Igaz az eredeti vég sokkal ütősebb, azzal nem veszti el azt az utóérzetet, ami hatalmába kerít az utolsó másodpercektől...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr32291292

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Online News 2019.05.05. 15:23:16

60 second commercial examples for medical assistant - teizatt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://wildgica.hu 2008.01.27. 10:59:11

Nagyon édes, és én tényleg elszomorodtam. :'( Jó is, hogy van ez a kis ejtőernyős verzió. :')

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.07.20. 11:16:56

te már gondolkodtál azon, hogy honnan szedi elő a kalapácsot meg a szögeket? Vagy hogyan tette el őket oda? :DDDDDDDDD

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.20. 13:31:40

@csacse: Ne vesszünk el a részletekben... Egyébként én is gondolkodtam már rajta:P
süti beállítások módosítása