atom

Annak örömére, hogy esett/esik a hó

2007.12.15. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Annak örömére, hogy esett/esik a hó Tovább
Péntek:
05:00
- Tóni, ébredj!
- Hmm... Nem.. akarok.. felkelni.. am... em... mmmm

05:01
Hooorrrrrrrkkkkkkk!
05:02
- Tóni!?
- Fent vagyok, fent vagyok... (ágyból kiugorva rémülten)

05:15
Indulás Érdre és Budakeszire. Fúj a szél...
05:20
A Danubiuson szarul nyomják a műsorvezetők, esni kezd a hó..

Ajkához érve már 30-40-50-es tempóban zötykölődtek előttünk a teherautók, a Bakony szinte teljesen bedugult, látási viszonyok pár méterre vonatkoztatva is szörnyűek voltak. Ilyenkor lehet a legjobban bűntetlenül gázolni (- Há de biztosúr, há kérem én nem láttam, hogy anyuka ott fut előttünk. - és meg tudja mondani, hogy miért volt megkötözve a keze és a lába ill. hogy tudott úgy futni?")
Várpalotánál már úgy-ahogy okés volt az út. Visszafelé száraz utak, hófoltok a szántómezőkön, szélcsend, Kossuth Rádió... Várpalota után nem sokkal újra szél, hó, a Bakonyon át pedig lassú tempó. Lehet, hogy fehér karácsonyunk lesz? Ki tudja? Viszont, ha már a hónál tartunk, akkor csodáljátok meg e csodás hómunkás-jelentkezési lapot!:)
Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr100264247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2007.12.15. 11:14:30

tegnap elmentem dolgozni (nem szivesen mentem ki az 50 kmph-s szélbe) még nem esett a ho.
mire este jottem haza, meg mar jokora ho volt.
radásul beázott a pince, az egész suliba szarszagvolt.
fasza nap volt :Đ

· http://posz.blog.hu 2007.12.15. 14:51:28

Hm... ezt nem tudom h hol találtátok, de kb 70%ban ebben a formában én ezt egy srác blogján láttam.. úgy másfél-két évvel ezelőtt. Azt pedig tudom h ő írta...

zebi 2007.12.15. 15:06:55

Akárcsak a Dallas átszinkronizálását is mindenkinek valamelyik egyetemi ismerőse csinálta.
Ez már nagyon rég óta feltűnik poénoldalakon meg viccesemilekben.
Viszont még mindig röhögős.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.15. 16:30:14

Atom-koma, most már minden nap index főoldalas leszel? :D

Mr. Opinion 2007.12.15. 16:31:29

2002-ben a Metrónál dolgoztam, ahol minden este a más napi lap oldalai ki voltak téve egymás mellé egy falra, ahogy ez minden újságnál szokás.

A kérdéses hirdetés egy vicc volt az akkor kereskedelmi igazgatónak, aki minden este átnézte, melyik hirdetés hova került. Kinyomtattuk egy egész oldalon, és beraktuk a normál oldalak közé (ezért van a jobb alsó sarkában egy logó és egy sorszám, amit minden ott készült hirdetés megkapott) - nagy röhögés volt, amikor leesett neki:) Azt nem tudom, hogy a grafikusok, akik összerakták, a szöveget maguk írták-e, vagy már akkor is megvolt, de karácsony előtt azóta is rendszeresen feltűnik valahol:)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.15. 17:48:09

Kedves Zé! Ezt a képet e-mailben kaptam, kommentek nélkül. Nem szokásom más blogjáról lopkodni. Már régebben is megvolt ez a kép, ahogy zebi is írta, valamelyik poénos oldalról szedtem le. Persze, akkor érdekes lenne a blogvilág, ha minden dolgot csak egy ember publikálhatna... A Metro logo tényleg ott van a lap alján... :D

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.15. 17:53:44

Köszönjük Mr Opinion a felvilágosítást azaz a történelmi előzmények kitálalását:D Lehullt a lepel...
Nos, Bonyi-koma, nem tudom, hogy minden nap-e, de én csak örülök, ha kikerólök. Bár tudnék bejegyzéseket mondani, amelyeket már szívesebben láttam volna ajánlóban, de nem sír a szám így sem:D

2007.12.15. 19:06:34

Kedves Atom! Félreértés ne essék: nem gyanusítgatás volt! Csak furcsa volt ennyi idő után "meggrafikázva" látni ezt a kis szösszenetet. De persze: a hülyeség emailben való terjedését nem akadályozza meg semmi:)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.16. 01:36:54

óóó.. Én meg már azt hittem:P Ja-ja, nekem is feltűnt már egy-két ilyen bedigizett dolog a neten. A legendák tovább élnek:P
süti beállítások módosítása