atom

Ami a Savaria karneválos cikkekből kimaradt

2007.08.28. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Ami a Savaria karneválos cikkekből kimaradt Tovább

Szerencsére csak kevés dolgot tudok megosztani veletek, de akadtak dolgok, amik úgymond negatívan értek a karnevál alatt.

1. Kőlángos
Sikerült megkóstolnom egy olyan kemény lángost, amellyel már repülőt lehetne lecsúzlizni. Egy darabot még úgy-ahogy sikerült szakítanom belőle, de elrágni valahol egy műanyag-darabbal volt hasonló. Meg se ettem s volt aki visszadobta az árusnak, azzal a mondattal, hogy: "Törjön bele a maga foga!" - szóval nem tudom mennyit állt a lángos, de biztos, hogy nem akkor lett sütve.

2. Anyázás

Azért kaptam a sajtós-kártyát, mert írok bizonyos dolgokról cikkeket és fényképeztem is olyan helyekről, ahova kártya nélkül nem lehetett állni. "A fotósnak bátornak kell lennie, de nem pofátlannak." - kaptam a jótanácsot neves fotósoktól (Benkő, Budai), bátor is vagyok, így megpróbálom a sok átlagszemszögű kép helyett néha abból a szögből is megmutatni a témát, ahonnan a néző nem láthatja. A Thökölyből a városháza felé kanyarodó felvonulásnál kordonon belül voltam, szerencsére, mert kis háborús állapotok uralkodtak kordonon kívül, ment az anyázás és a fenyegetőzés az 1-2 órája ott dekkolók és a frissen oda (eléjük) tömörített nézők közt. Letérdeltem, hogy ne álljak az emberek elé, ennek ellenére mégis hallottam mögöttem beszólásokat:
"Ha már beálltál elém akkor fényképezz is a kurva anyádat! Nézd meg, nem is fényképez!" - tisztelettel szeretném itt közölni azzal az emberrel, akit ezután a mondat után megfordulva szembevakuztam másfél-két méterről, hogy ne problémázzon, ugyanis annyira még nem nagy a fejem, hogy kitakarjak egy k*rva nagy felvonuló tömeget! És amikor otthon majd vadul nézegeti a fényképeket a netes galériákban, örüljön neki, hogy nem valami turista-képes beütésű félig lemaradt fejű emberekkel készült sötét képet lát. Nem? De! Pont.

3. Besh o drom koncert első soraiban fellépett zavaró tényezők
Semmi bajom senkivel, amíg nem ad rá okot. A Besh o drom koncert első soraiban a percenként elhangzó: "Ággy egy cigit! Aggyá tüzet!" - még úgy ahogy elment, mert nem volt se cigim, se tüzem, de amikor már páran lökdöstek össze-vissza és utána úgy néztek rám, mintha én lökdösődtem volna, úgy éreztem hátrébb megyek. Nem kellett nekem az, hogy a nekem vagy a gépemnek baja essen. Pár sorral hátrébb is élvezhető volt a koncert, teljesen jó volt. A koncertet pedig nagyon jó artistás műsor előzte meg. Melynek a végén egy kissrác a kalapot körbevivő lánynak nem pénzt dobott, hanem belenyúlt a kalapjába s kishíján zsákmányolt is. Annak a kissrácnak üzenem, hogy nem azért ugráltak előtte gólyalábon, tűzkarikákkal és minden egyébbel, hogy utána ezt várják el tőle. Nem vagyok rasszista, nem utálok senkit, csak amikor ilyet látok/élek át, akkor mégis mit gondoljak? Biztos én vagyok a gonosz... Meg én vagyok aki elnyom, aki megkülönböztet... Jahh... Nem is szóltam semmit. Ez úgyis csak azoknak szólt akik lökdöstek, meg annak a kissrácnak...

4. Felvonulás után a Király utcában sétáló két nő párbeszéde
Idézek (valószínű kis pontatlansággal):
- Nem igaz, hogy nem tudják kiüríteni ezt a Fő teret 10 perc alatt!
- Hát ja, mennek össze-vissza az emberek, ahelyett, hogy megmondanák merről ki merre menjen és akkor nem lenne össze-visszaság.
- Igen! Nekem is mondja a kékruhás fiú, hogy balra menjek, de miért menjek balra ha én jobbra lakom, azért nem kerülöm meg neki a Fő teret?! Elmentem jobbra...
- Ez, ez a teljes szervezetlenség...

Kedves Hölgyek! Nem akarok tolakodó lenni, de azért küldte Önöket balra, hogy szervezett legyen a tömegfolyam, a heringraj... Ha nem vették volna észre: Önök voltak az össze-vissza.

Ha nagyon elgondolkodnék biztos eszembejutna még több dolog is, de nem erőltetem az agyam, nem pazarlom tovább az időm olyan dolgokra, amiken egyszer már meg-meg akadtam.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr70150770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonyi Z. 2007.08.28. 12:40:48

Tavaly én is "kékruhás" voltam, tudnék mesélni...
süti beállítások módosítása