atom

mű+punci - újabb keresőkifejezések - kavalkád

2007.07.06. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
mű+punci - újabb keresőkifejezések - kavalkád Tovább
Gyerekek, kezdek félni attól, hogy bevonják a blog-engedélyem. "Hát kérem szépen mikről írkál ez az ember? Mik vannak a blogján?" - újabb és szebnél szebb keresőkifejezésekkel lelnek bizonyos egyének a blogomra. Hát...

A motorbalesetet már megszoktam, a no thanx-et kezdem szokni, a superstar-t is értem, de vajon mi közöm van nekem a műpuncihoz? Lassan szexshopot kellene nyitnom, de az is vegyes érzelmekkel tölt el, hogy valaki az interneten keresi a saját punciját, ami az én blogomon is fent van. "Titkos képek" - jujj... ...ez aztán a titokzatos, vajon katonais-kémkedős vagy kukkolós-poreszos? Kannibalizmus, feritivi, puncik... Ez mind rendben, de az, hogy a "német cigány vieo klipek", hogyan mutat rám és vajon ki az aki ezt keresi, és vajon milyen a német cigány videóklipp??? Kész röhej szerintem... Hát nem?
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr61111859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása