atom

Szilveszter 2012 - nekünk ilyen volt

2013.01.01. 19:40 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Szilveszter 2012 - nekünk ilyen volt Tovább

A tavalyihoz hasonlóan, idén is a Café Frei szombathelyi egységét választottuk szilveszterezésre. Nem akartunk valami fergeteges szórakozóhelyi partiba vágni a fejszénket, házibuli jöhet, ha pedig nincs, akkor valahol beülősen a barátokkal.

IMG_3983_1.jpgIMG_4027_1.jpg

Persze a tavalyihoz hasonlóan idén is volt dresscode, én öltönyben voltam, Bori is puccosan repkedett körülöttem, majd szép lassan elkártyázták az időt egy-egy pohár ital mellett. Amikor a kávézó elé kimentem egy percre, hallottam, ahogy a Fő téren tartott buliban üvölt a Macarena, na akkor nyugtáztam, hogy nem volt nagy baj elvetni a városközponti ünneplés lehetőségét.

IMG_4036.jpgIMG_4064.jpg

Éjfélkor koccintás, a kávés fotó instagramra rögtön elkészült, majd egy darabig még dumáltunk, iszogattunk, beszélgettünk és szép lassan hazacsorogtunk, a konfettis járdán, távolban durrogó petárdákat hallgatva és el is aludtunk hamar.

IMG_4069.jpgIMG_4075.jpg

Így elsején pedig mi mást is mondhatnék, mint hogy boldog új évet, gyakoroljátok a 2013-at leírni, hogy automatán ne az eddig rögzült 12-es kerüljön a hivatalos papírokra. Mi főztünk s ettünk lencsét, kávéztunk is egy séta közben. Így kezdődött a 2013...

IMG_3989.jpgIMG_3992.jpgIMG_4042.jpgIMG_3998.jpgIMG_4062.jpg

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr244990922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása