atom

Mondatokban

2011.10.10. 21:59 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mondatokban Tovább

Beszélgetésben: Az oké, hogy Chuck Norris mindenkit legyőz, de belegondoltatok már abba, hogy Chuck Norris is atomból van? Úgyhogy Atom te keményebb vagy, mint Chuck Norris. - fejtette ki Zsolti ebéd mellett:)

Facebookon: Mindig is néptáncos akartam lenni, de rá kellett jönnöm, ahogy én táncolok olyan nép nincs..... - írta ki Hanzs

Tévében: Én nekem ilyen centrális elhízásom van. Talán úgy többen ismerik, ha azt mondom sörhas.

Reggel: Ilyenkor hajlamosabb vagyok reggelente a Bonyis poénok kitalálására. - mondom Borinak, valami fárasztó vicc után, mire ő: Persze, mert ilyenkor még takarékon vagy és hasonlítasz rá.

Klubban: Hú de nagy! - mondja egy lány a klubban Bonyi objektívére, mire Bonyi: Ezt várom! Hogy ezt mondják nekem a lányok!

Beszélgetésben: De ugye ha én bányarém lennék, akkor abban a bányába akarnál dolgozni, ahol én ijesztgetek? - mondja nekem Bori nagyon szép, boci-szemekkel nézve:) <3

Freiben: Hogy hívták a barátnődet? Body lotion? - kérdi Hanzs az egyik fiútól:P

Valahol: A társaságnak megint csak azon tagjai nézték meg jól azt a csajt, akiknek van barátnője. - jelentem ki és már majdnem megmagyarázná Bonyi, amikor Hanzs rávágja: Persze. Mert mi tudjuk, hogy milyen.

Klubban: Na megjött a grammatikai Antikrisztus. - mondja Vámpír, mikor kezet fogott Bonyival.

Autóban: Mi a fasírt többesszáma? - kérdi Mike, majd válaszol is: Fák sírtak...

Buszban: Volt egy lyuk a levegőben, aztán körbeépítették 1x1-es mozaikkal és egy heggyel. - fejtették meg így a zenekar tagjai a Lánchíddal szembeni alagút keletkezését:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr683271853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tompysoft 2011.10.10. 22:27:33

grammatikai Antikrisztus. XD

bnyhdz 2011.10.10. 22:38:52

nocsak. már rég szerepeltem ennyit, mi történt? ennyire sz@r heted volt? :D

Mejaa 2011.10.10. 23:55:19

most valahogy tényleg nagyon jók jöttek össze, de lehet kicsit túl sok időt töltesz Bonyival :DD
süti beállítások módosítása