atom

Beszélgetős szigetelős

2011.08.17. 23:19 | Atom | Szólj hozzá! 12 komment komment
Beszélgetős szigetelős Tovább

Idén is voltam Szigeten. Tavalyhoz hasonlóan csak egy napra mentem, és most nem is tetszett annyira. Én voltos vagyok, nekem a fesztiválok közül az a kedvencem. Nagy, de még bőven bejárható, a felhozatal általában stimmel, mind zenei, mind emberszinten, közel van, stb. stb. stb. Írtam és videóztam az élménybeszámolómban, hogy bejött. A Sziget teljesen más. Nekem a "túl" kategóriába esik, sok szempontból, de szerencsére elvoltam, mert akadt társaságom. Délelőtt az Ocho Macho zenekarral lógtam, délután/este pedig Orsival, így jól átdumálva a napot szinte észre sem vettük, úgy elszállt az idő. Ja, persze voltunk koncerteken is, megnéztük Kate Nash-t, ott van a színpadon, ott-ott messze.

Kate Nash rendelkezik pár olyan dallal, amit szeretek, kedvencem tőle a Merry Happy, s persze a színpadról hallott dalok közül csak egyet ismertem (úgy hetet hallgattunk meg). Aztán voltunk Ocho Macho koncerten, előtte/utána elmentünk Carbonfoolsra, megnéztük a 30 Seconds to Mars-ot és a Heaven Street Sevent is. Szóval nem volt rossz, de azért tavaly jobban élveztem, hiszen akkor volt nagyszínpados zenekar, ami miatt mentem. Idén inkább dolgozni/szórakozni mentem az OM-mel, és egy jó nagyot beszélgetni Orsival:)

Ja és láttunk guminőt is a sátrak közt:

Tovább a poszthoz
12 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr113161494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.18. 09:12:03

a Volt, az nagybetűs nem? Csak egy észrevétel :)
Mellesleg persze, hogy jobb volt a tavalyi, hiszen ott voltam én is :DDDD

Atom · http://atom.blog.hu 2011.08.18. 09:18:25

@csacse: "voltos" - ha jelzőként használod, akkor kisbetűs lesz...

Atom · http://atom.blog.hu 2011.08.18. 09:19:30

Persze, hogy tavaly azért is jó volt, mert együtt mentünk. Az sokat dobott rajta. Megvolt a feelingje utazással, hülyüléssel, mindennel:)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.18. 09:46:58

@Atom: akkor is ha tulajdonnévből lett a jelző? ez most meglepett...

Olya 2011.08.18. 19:47:28

Azért jó kis nap volt... :D Nekem tetszett, mert már rég volt rá példa ugye! :)

bnyhdz 2011.08.19. 00:51:46

@csacse: az, hogy magyar, nagy betű, vagy kicsi? vagy hogy amerikai? vagy hogy csacsi?

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.08.19. 09:32:06

@bonyi z.: ez a mondás olyan Bonyis, ezt nagybetűvel írnám, mert ez a neved. A Voltnak is Volt a neve

bnyhdz 2011.08.19. 12:04:30

@csacse: rém egyszerű a magyar nyelvtan ezen része: a tulajdonnév nagy, a melléknév kis kezdőbetűs, függetlenül attól hogy miből lett az. pár kivétel van, de ott más okokból van (pl. New York-i). na de ne ezen trollkodjunk, kicsit eltértünk a témától :P

bnyhdz 2011.08.19. 12:05:54

milyen volt a Carbonfools élőben?

Atom · http://atom.blog.hu 2011.08.19. 18:08:27

Carbonfools jó volt, és egy kicsit olyan érzésem volt, mintha az énekes egy betépett marionettbábu lett volna:P Muhaha:)

Olya 2011.08.20. 13:23:06

A Carbonfools király, a Balázs meg ilyen...:D Nem mellesleg előfordulhat, h be volt tépve...:D ;)
süti beállítások módosítása