atom

5 kép a telefonból - 13

2010.12.23. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
5 kép a telefonból - 13 Tovább

5 tél a telefonból. Itt az újabb téli pakk. Most annyit nem volt a kezemben a kütyü, hogy sokat fotózzak vele. Most inkább az új optikáimat nyúzom, azokkal kísérletezgetem:)

Tehát téli téma, kezdeném egy havas autóssal, még az idei első nagyobb havazáskor készült. Luigi gyűjtötte magára a havat, vastagon, de legalább megúsztam az ónos eső ártalmait, mert a hórétegen keletkezett jégbevonat és nem az autón. A garázs elől meg el kéne lapátolnom a havat, hogy be tudjak állni. Ejj...

Múlt héten sétáltam egyet. Csináltam pár tipikus pados-havas képet a közeli parkban. Azt hiszem ez szombaton volt, és fura volt, hogy nem mentem valahova, nem elintéztem valamit, nem szólt közbe semmi, csupán egy szimpla séta volt, a téli közegben. Ritkán sétálok úgy, hogy ne lenne legalább egy célpontom...

Három fa.. ..klafa.

Ugyanott, csak másra fókuszálva, itt a bokrokat szúrtam ki magamnak. Bírtam a közelben rohangáló Kovácsot (vizslát), fel s alá rohangált, bokron át, oda-vissza. Havas volt a feje, amikor megállt egy percre remegtek a lábai, de még a fülei is szerintem. Aztán gazdája nyugalomra intette, mert majdnem a jeges Gyöngyösbe csúszott a kutty az egyik farolásnál.

És ismételten egy pados kép. Hiába az átázott nadrágszár, a lefagyott ujjbegyek és áll, akadnak szép képek a szűken vett belvárosban havazás idején. Érdemes volt sétálnom egyet:)

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr482533384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása