atom

Csajos pop és magyaros alter keverék - Odett és a Go Girlz! koncerten voltam

2009.09.26. 13:30 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Csajos pop és magyaros alter keverék - Odett és a Go Girlz! koncerten voltam Tovább

Tegnap este az Odett és a Go Girlz lépett fel Szombathelyen, erről részletesen beszámoltam itt.

Nekem nagyon tetszik a zene, a hangzás, az összkép, de le leginkább Odett különleges hangja, ezért alap volt, hogy megyek a koncertre, igaz csak délután négykor tudtam meg, hogy aznap a városban lép fel a banda. Odett egy alacsony (bár hozzám képest ki nem az?!), kócos hajú, mosolygós lány, akiből néha akkora hangbombák szabadulnak ki, hogy kissé fátyolos hangjára alig ismerek rá.

Aki hallgat mr2-t ismerheti az együttes zenéit, nekem több szám is tetszik, természetesen jelenleg még a legslágeresebb Repülő a kedvencem.

Idézem magam, nyomokban: Tapasztalataink szerint például a Repülő című számot meglehetősen sokan ismerik, csak ugye előadót nem tud mindenki csatolni hozzá... - Odett nagyon kedves jelenség, különleges, egyedi hangja összetéveszthetetlen, kissé szórakozott személyiség sugárzik kócos hajából, olykor félénk mosolyából. - A zalaegerszegi lányt, Odettet a Megasztár harmadik szériájában is láthatták, amiben nem került be a döntőbe, de ha végignézzük a megasztárjainkat, nyugodtan mondhatjuk, hogy ez nem is olyan nagy baj. - Hangulatos koncert volt, a jövőben se felejtsék el a helyi programszervezők meghívni az érdekes hangú Repülős lányt és zenekarát.

Azt hiszem ebben elmondtam mindent, amit a tegnap estéről tudni kell, nekem fekszik nagyon ez a zene:) Nah képgaléria itt, vagy a képekre kattintva. Jó buli volt:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr1001408473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása