atom

Kutyából nem lesz szalonna, max oroszlán - Kutylán

2009.05.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Kutyából nem lesz szalonna, max oroszlán - Kutylán Tovább

A bejövő levelek közt bóklászva találtam egy e-mailt, amit még pár hete küldettem át magamnak, a tárgyban a következő állt: Magyar oroszlán

Na ebben is lehet sok minden, de e név alapján nem árpádsávos Leóra, s nem is szürkemarhák és betyárok közt egy puli-falkában nevelkedett sörényesre kell gondolni. A megfejtés nem más, mint egy kutya, akit kicsit oroszlánszerűre kozmetikáztak.

Nem tudom, hogy tényleg magyar-e. Ha igen, akkor eszembejut a jelenet A tanúból, amikor bástya elvtárs és Pelikán beszélget:
Bástya elvtárs: (a felkínált citromba harap) Mi ez?
Pelikán: Narancs.
Bástya elvtárs: Narancs?!
Pelikán: Az új magyar narancs. Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a mienk.

(forrás: wikidézet)

Bár sosem értettem egyet a kutyakozmetikával (mármint azzal a fajtával, amikor a kutyát kopaszra nyírják s csak pár helyen hagynak rajta szőrt), de ezen az emailen elnevettem magam. Remélem a műhelykutyának azóta már visszanőtt a szőre és nem képzi hasonló hülyeségek alapját a szakik közt.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr831150037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.05.29. 08:21:41

Citromból úgy lett narancs, kutyából oroszlán, ahogy a trabiból limusin.
Nem rég találtam....haláli!
rsrasto.blog.cz/0608/trabant-tuning

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.05.31. 16:11:42

Megnéztem a trabant limuzint. Haláli. A kutya meg - váóóó!
süti beállítások módosítása