A riporter épp arról akarta kifaggatni Dávidot a No Thanx-ből, hogy mennyire buknak a csajok az együttes tagjaira, az egész emo-feelingre, amikor a semmiből megjelent Molnár Levente a Tankcsapda gitárosa és megmagyarázta, hogy Ő miképp látja a dolgokat. A Levente kezében látható sört már jópár megelőzhette, ez hallatszik és látszik is a videón, a debreceni gitáros nyelve megered a magyar médiagyárról, a "geciszarházi" pr-gépezetről, amely az ilyen fiatal "köcsögzenekar"okat pillanatok allatt a csúcsra juttatja anélkül, hogy nekik tizenéven keresztül csiszolni kelljen zenei tehetségüket, összegyűjteni rajongótáborukat, kialakítani országos és országon túli hírnevüket.
.
Hát így megy ez mostanság, annak idején is már ment, de az emberek egyre többször lehetnek szemtanúi annak, hogy a marketing mindenféle szir-szar dologból eladható terméket tud kreálni. Hozhatnánk itt rengeteg példát zenéből és az ún sztárvilágból is, mert Lajcsi mulatósgyárából csak úgy ömlött a sok ismeretlen a harmonikástól a hegedűsig, vagy a magyar zenekarok már-már követhetetlen születéseinek és kiégéseinek folyamata. Ez mind marketing, enélkül nem vettek volna az emberek Győzikés kispárnát és nem néznék Kiszel Tünde szemöldökét az év 365 napjában a falon (Kiszel Tünde naptár). Alapvető különbség ha valaki sztár és ha valakit annak kiáltanak ki, mert sokat foglalkozik vele a sajtó. Attól lesz valaki igazán megasztár, ha nem a tv erőlteti ránk, hogy küldj smst azért, hogy ne essen ki és ezzel még nyerhetsz is, hanem attól, hogy amikor áthaladok autóval Ladánybenén, akkor elfog egy érzés, hogy "kell egy ház az óceán partján"...