atom

Marci megijed - poénos ijesztés

2007.06.06. 09:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Marci megijed - poénos ijesztés Tovább
Pár éve amikor megvettem az első okosabb telefonomat a legfőbb szórakozásom a számítógép telefonos vezérlése volt bluetoothon keresztül. Az alábbi, pár éve készült videóval prezentálnám ezt Marci öcsémmel. A számítógépen beállítottam vicces képeket diavetítésként és bekészítettem nagy hangerővel a Dilinger Escape nevű együttes egyik jellemző "aljas-hörgő-recsegő" számát. A szobaajtót résnyire nyitvahagyva galádul leselkedtem és a megfelelő pillanatban elindítottam telefonnal a zenét, ami a monitor melletti hangfalakból "felcsendülve" kiugrasztotta öcsémet a székből. Ne mondjátok, hogy gonosz vagyok!:D (Ha nem látnád a videót kattints ide!)
Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr3293404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://pankeey.cn 2007.06.06. 14:53:49

de, bunko vagy! xD (ikszde)

peti 2008.06.16. 20:18:12

hogy lehet ezt letölteni

igor2 2008.09.18. 16:41:50

Ezen a videon mindíg röhögök.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.09.18. 18:15:52

:) Én is, pedig már elégszer láttam:)

monana 2008.09.20. 23:48:10

nagyon király ezt én is akarom itthon !!!
süti beállítások módosítása