atom

Fekete-Fehér Február 28/3: Erzsébet

2014.02.04. 10:55 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/3: Erzsébet Tovább

Ha Budapesten járok (és még rá is érek), akkor ha tehetem mindig lesétálok a Dunához. Szeretem a hatalmas folyót, és azt a látványt is, ahogy milliónyi köbméter vizet szállít a talpam alatt nesztelen (legalábbis a hídról nem hallottam hétfőn, nem zúg, mint a Volga). Apropó híd: már említettem a korábbi projektemben, hogy az Erzsébet a kedvenc fővárosi hidam, ezért természetesen őt látogattam meg szabadidőmben. Alulról, felülről, megnéztem, sok-sok kölyökkori emlékkép cikázik ilyenkor a fejemben, minden részlete ismerős. Egy napot is el tudnék tölteni fotózásával, de csak röpke randira volt időnk, ezért húsz perc után elbúcsúztam őfehérségétől, majd felpattantam a nyikorgó-zörgő sárgaságra. Az öreg villamos szintén előrántotta a legmélyebb fiókokból is a pesti kirándulások emlékképeit, abszolút retró hétfőt tartottam:)

28_03.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr255798181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása