atom

Fekete-Fehér Február 28/2: Korcsolya a Fő téren

2014.02.02. 17:34 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/2: Korcsolya a Fő téren Tovább

Riadó! Riadó! Senki ne üljön autóba! - olvastam reggel szinte az összes hírportálon és jeges képek tucatjai bombáztak a telefon kijelzőjéről reggeli kávém közben. Vettem a kabátom, a cipőm, tekertem a sálam és útra keltem én is, ilyenkor mindig dokumentálni kell. Jégcsapok tarkította autók közt sétáltam, a járdán totyogtam vagy épp csúszkáltam, sok mindent lefotóztam. Elképedtem a vastag jégpáncél alá bújt Fő tér látványán, úgy nézett ki, mint egy koripálya, és volt olyan is, aki ezt komolyan vette. Azt nem tudom, hogy valaki korizott-e már a szombathelyi Fő téren, de esélyes, hogy ezidáig nem sokan csináltak ilyet. (Cikk és galéria a korizásról itt.)

28_02.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr575794382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása