atom

Cookie könnyedén - recept time lapse videóval

2012.12.20. 19:52 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Cookie könnyedén - recept time lapse videóval Tovább

A múltkor sütni volt kedvem és mivel szeretem a gyorsan és könnyen elkészíthető édességeket, ezért valami kekszfélét kerestem a neten, hasonlót, mint a triplacsokis süti, amiről már írtam itt. Persze hamar rátaláltam a receptre, a klasszikus Cookie-t választottam, ami nem mellesleg kék szuperhősöm, a Cookie Monster kedvence is.

cookie_dobozban.jpg

Gondoltam, hogy ha már sütés, akkor azt meg kell örökíteni, így jött az ötlet, hogy time lapse videót csináljak, ami szerencsére sokaknak tetszett:) Persze ide illeszteném, ha nem "belsős" rendszerben lenne, szóval csak linkelni tudom, kattintsatok ide, vagy a fentebb beillesztett képre és nézzétek hogyan birkózom meg két percben a feladattal:) Jó sütögetést mindenkinek!

Dom-di-dom-dom-dom...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr944975301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása