atom

Balaton Sound - nekem még mindig nem igazán a kedvencem

2012.07.24. 21:02 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Balaton Sound - nekem még mindig nem igazán a kedvencem Tovább

A magyar "prémium" fesztivál, a Balaton Sound sosem tartozott a kedvenceim közé. Persze voltam már ott, még írtam is róla, amikor lemotoroztam a Jamiroquai koncertre. Sem a zenei stílusirányzat, sem az embertípusok nagy része nem az én világom, én nem vagyok annyira diszkós vagy helyesebben megfogalmazva: elektronikus. Persze hallgatok én is ilyen zenéket, csak bulizni nem megyek el rájuk (igaz két éve a 2manyDJS buliján rendesen roptam én is:P)

Idén is voltam a parti fesztiválon, aminek prémium mivoltát nagyon jól összefoglalja az alábbi cikk. A pafén vagy a volton nem látsz kirakva edzőtermet meg Mercedeseket. A kigyúrt arcok és a csinicsajok közt akadnak persze egyéb fejek is. Galériám is van arcokról, itt.

balaton_sound.jpg

Na hogy végre eljussak addig, amit írni akartam: az Ocho Machoékkal mentem a fesztiválra, jó kis koncertet adtak, nem gondoltam volna, hogy a parton lazító emberkék megenyhülnek, és végül össznépi jónekemezés után közönséggé formálódnak. Itt a vidi:

Fotók meg itt, illetve a hömbölödődebbek a zenekar facebook oldalán:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr654675943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása