Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

atom

Szarvasbogárnász a fűzfán

2012.07.10. 11:31 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Szarvasbogárnász a fűzfán Tovább

Párszor már blogoltam szarvasbogarakról, idén is ezt teszem, hiszen ismét beköltöztek jó páran az udvarba, a fűzfára.

atom: Szarvasbogár

Anya már írt egy bejegyzést a témában, a bogarak párosodtak naphosszat a fán, én is egy ilyen pillanatban zavartam meg őket, épp aktus zajlott, amikor közelíteni kezdtem fényképezőgépemmel.

atom: Szarvasbogár

A hím meresztgette szarvait, miközben mást is meresztett altestén, mivel a rovarok nemi élete annyira nem ragadt meg, így nem is akartam aláfotózni a faszinak, így is látszik, hogy egy nő hátán hever. Videót meg nem csináltam (mint ekkor), nem vagyok egy bogaras-Kovi.

atom: Szarvasbogár

Volt a fán még pár hím, akik fel s alá járkáltak, néha megközelítették a szexualitás bugyraiban elmerült párost, ilyenkor jött a szarvmeresztgetés, a kisebb, fiatalabb hímek pedig nyakukba is kapták mind a hat lábukat és arrébb másztak jó pár centivel.

atom: Szarvasbogár

Találtam egy kissé higgadt példányt is a fűben, hagyta hogy a fatönkre tegyük és nem nagyon akart elmászni, hagyta hogy befogja a fókusz, kattogjon a gép.

atom: Szarvasbogár

Szeretem a szarvasbogarakat, már csak röptükben lenne jó megörökíteni őket, én is látom néha őket, anya többször figyeli a zümmögőket, csak sajnos keveset vagyok otthon, így erről sokszor lemaradok, de majd lesz jövőre talán olyan képem is:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr244639566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása