atom

A századik kávém - Instagram

2012.05.28. 16:06 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
A századik kávém - Instagram Tovább

Amikor telepítettem az Instagramot a telefonomra, még nem gondoltam, hogy egy olyan projekt részese leszek, amit minden nap űzni fogok. Tematikusan kávés lettem, erről írtam már korábban, ezt elég komolyan is vettem, azóta szinte nincs olyan kávézásom, ami alatt ne kattogtatnék, még a nevem is átírtam atom_coffee-ra.

http://distilleryimage9.instagram.com/43670962a73c11e19dc71231380fe523_7.jpg

Persze közben már látom néhány képnél, hogy mennyire jó lenne ez rendes fényképezőgéppel, de az nincs mindig nálam, és nekem az instagram az telefonos tevékenység, így csak a mobilommal csinálom a képeket, és haladok a szoftveres művészi effekteket létrehozó programozók által kijelölt úton.

http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/91567dca9ff711e1b9f1123138140926_7.jpg

Mert sok kép attól ilyen, hogy megdobja az effekt. Persze ez még nem lenne elég, lefotózhatnék ötszáz kávét is, hiába az effekt, unalmas lenne, így próbálok valami témát, személyt, helyszínt is adni a képhez/képnek.

http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/6a8db2c49e6911e180c9123138016265_7.jpg

Április 10-én kezdtem, azóta eljutottam a századik fotómig, amit stílusosan le is gyártottam. Kiborítottam otthon a pultra az összes őrölt kávém, majd irkálni kezdtem bele, meg előszedtem a dobozokat, csészéket (s nyugtáztam is, hogy rengeteg kávés cuccom van:) Bori megörökítette a képre való készülődés egy fázisát:)

atom_coffee_instagram100.jpg

Tehát elindult, és a lelkesedésem egyelőre nem hagyott alább, szóval ez is menni fog egy jó darabig (anno a bloggal is így kezdődött és tessék, már öt éve pötyögök itt). Jó dolognak tartom, a napi rutin része s mivel egy olyan hétköznapi szenvedély köré épül, mint a kávézás, így a téma mindig adott, akár egy kávéházba ülök be, akár magamnak főzöm le otthon a feketét...

http://distilleryimage5.instagram.com/d7ec4202a8c511e1a39b1231381b7ba1_7.jpg

Az instagramos fotóim megtekinthetők ide kattintva.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr274532092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása