atom

Mondatokban

2012.05.20. 17:55 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

Kocsiban: A francba, ez béna parkoló! - mondja Zsolti, mire én: Akkor állj be bénán!

Akasztófás játék közben: Filmes témakörben játszottam, az első feladat megoldása a Sebhelyesarcú volt, utána pedig az Aranypolgár, ekkor szóltam: Bakker Busa! Ez a játék rólad szól!

Álmomban: Egy 30Y koncerten voltam, ahol az énekes a kezembe nyomta a mikrofont a közönségénekeltetős résznél, és mondta: Atom vedd át egy kicsit! - ekkor ott álltam rengeteg rajongóval szemben úgy, hogy nem tudtam a szöveget, ezért nekiálltam rímelve halandzsázni, amolyan 30Y-osan összefüggő szövegrészletekkel. A tömeg ugyanazt az egy mondatot zengte a Felhő című dalból, én meg ilyeneket mondtam: Borítsd el a napot! - Ámbrás cet szüzek mááája. - Borítsd el a napot! - Ábrándos füves bááálna. - Borítsd el a napot! - Kétfejű színes láááma. - aztán folytattuk a pörgős résszel: Vess tökmagot elé! - Indexkapcsolós relé. ... Néger focista Pelé.

Beszélgetésben: Tudom... "Majd megtudod." "Majd megtapasztalod." "Majd meglátod." - mondom Busának, őt idézve, mire ő: Nem kéne itt kiismerni engem jó?! Be lehet fejezni!

Hétközben: Tényleg, senkinek sincs itthon a csaja! - mondja Zsolti, amikor Hanzsnál voltunk, mert egyikünk csaja sem tartózkodott a városban, erre én: És azzal mire megyünk? Mindannyian bolondulunk értük. - vágtam el ezzel rögtön, mindenféle nőzésről való beszélgetést. - Ja, tényleg. Igazad van. - felelte.

Telefonban: Borival jól vagytok? - Igen, csak most ő Pesten van. - mondom anyának, mire ő: Akkor visszaküldjem a Heidit? - ??? - Amit a Tamásnak vettél:) - mondja anya viccelődve a csokival, a Heidi-s poénunkra utalva:)

Buliban: Ne menj a napra, mert elégsz, mint a vámpírok! - mondja Gergő egy szinte már ijesztően hófehér bőrű, vörös hajú lánynak.

Juditéknál: Na mondj Bonyi pohárköszöntőt, de ne a pohárnak mond, hogy "szia"! - mondta Bori.

Éjjel, ágyban: Beszélgettem Borival, aki épp elaludt, rákérdeztem, hogy: Ébren vagy még? erre ő: Smink. Azt mondtad, hogy smink, hogy nem korlátozol. Pingvinbefőtt! - ... ... ... :D :D :D

Beszélgetésben: Hogy vagy vasárnap? - Köszönöm szépen előre is, szerintem jól. - feleltem Bonyinak.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr84504994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása